XBOX "PROJECT SCORPIO"

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

XBOX "PROJECT SCORPIO"

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 09 Απρ 2017, 17:39

Ανοίγω αυτό θέμα για να συζητήσουμε ότι μας απασχολεί σχετικά με την καινούργια - αντίστοιχη κονσόλα της MS με το PS4PRO.

Το να αρχίσω τα copy paste από τις τεχνικές προδιαγραφές κλπ. οι οποίες στην πραγματικότητα μέσω του DF/EUROGAMER απλώς επιβεβαίωσαν ότι ξέρουμε ήδη ή να κάνω copy paste τα άρθρα του Enternity τα οποία ήταν υπερ-πλήρη σε ότι αποκαλύφθηκε δεν έχει νόημα.

Έχω την αίσθηση ότι δεν μάθαμε και πολλά - απλώς επιβεβαιώθηκε εν πολλοίς ότι υποπτευόμασταν ήδη.

Το νήμα είναι περισσότερο, για να συζητάμε νέα και απόψεις από μια διαφορετική εποχή - όπου τα mid-gen refreshes δεν υπήρχαν απλώς και φυσικά ζητήματα σχετικά με το brand name "ΧΒΟΧ" σαν μηχάνημα αλλά και μη... :geek:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 09 Απρ 2017, 17:54

Ξεκινάω την συζήτηση από κάτι "γενικό". Τις βλέψεις δηλαδή της M$ μέσω του XBOX ως brand name, του APP για τα WIN10 PC, την .. συμβατή αρχιτεκτονική με τα PC, του "Play anywhere", του Universal Windows Platform σε σχέση με την ενσωμάτωση του Store και μέχρι και την ενσωμάτωση σε επίπεδο hardware των εντολών Direct X 12 και για το πως είναι σε θέση να το υλοποιήσει αφού διαθέτει τα Windows και το Direct X. και το UWP προκειμένου να κάνει - υλοποιήσει αυτό που η Valve π.χ. απέτυχε παταγωδώς - τα Steam Machines.

Μέσω της κυριαρχίας της δηλαδή και των προηγμένων εργαλείων προγραμματισμού της προσπαθεί η MS για άλλη μια φορά να κυριαρχήσει το Windows Store αξιοποιώντας :

- Κυριαρχία σε επίπεδο λειτουργικού στα PC
- Κυριαρχία σε επίπεδο API (DX VS OPENGL/ES/VULCAN και παράγωγα)
- Ενοποίηση διαφορετικών υλισμικών (Surface/xbox/PC)
- Ενσωμάτωση στο xbox λειτουργιών PC. (torrent, media features κλπ.)

Προς τα παρόν βλέπουμε μια nintendo πως προσπαθεί να διαφοροποιηθεί με την φορητότητα, η Sony με τους αποκλειστικούς τίτλους και η MS με την ..προσέγγιση με τα PC.

Τα υπόλοιπα σχόλια τα αφήνω σε εσάς!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό diver_gr » 12 Απρ 2017, 11:49

Περισσότερες αποκαλύψεις για το Xbox One καθώς χθες ανακοινώθηκε επίσημα πως το Xbox Scorpio ενσωματώνει την τεχνολογία AMD Free Sync 2, έχει next gen hdmi 2,1 καθώς και τη τεχνολογία VRR.

Προσωπικά πιστεύω το Free Sync 2 είναι από τα καλύτερα νέα καθώς τέρμα πλέον το Screen tearing από Hardware level!

Adaptive refresh technology like AMD's FreeSync completely eliminates tearing and reduces stutter significantly by allowing the GPU to trigger the display refresh instead of adhering to a hard and fast 60Hz cycle


Microsoft has actually implemented the FreeSync 2 standard, meaning compatibility with HDR and full support across the range of potential frame-rates. Paired with a supported screen, this will even eliminate tearing on games running with adaptive v-sync with frame-rates under 30fps, something not supported on most FreeSync 1 screens (VRR range varied on a per-screen basis, with 40Hz to 60Hz commonplace).


Πιστεύω πως όσοι δεν βιαστήκαμε να προβούμε σε αγορά 4Κ/HDR οθόνης κάναμε το καλύτερο πράγμα και αναμένουμε τις οθόνες οι οποίες θα υποστηρίζουν τις νέες αυτές τεχνολογίες( για τις κονσόλες) πλέον και στο σαλόνι μας!

Προσωπικά θεωρώ πως αν η MS υλοποίηση μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική 449-499 (έκπληξη στα 399?) και υποστήριξη Mouse/keyboard θα είναι μια άκρως δελεαστική και ανταγωνιστική πρόταση για το σαλόνι έναντι ενός αντίστοιχου PC κρίνοντας πάντα βάση σχέση τιμής-απόδοσης όσο αφορά τα 3rd party games.

Μακάρι να δούμε όμως την MS να κάνει επιστροφή στα First party και να δούμε νέους και αντίστοιχους τίτλους όπως είδαμε το 2005-2010 στο Xbox360
Άβαταρ μέλους
diver_gr
 
Δημοσιευσεις : 415

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 12 Απρ 2017, 17:15

http://www.gamasutra.com/view/news/295800/Inside_the_next_Xbox_Project_Scorpio_and_its_brandnew_dev_kit.php

Ιδού λοιπόν και το αποκλειστικό άρθρο του Gamasutra όπου βλέπουμε και το devkit (και την τελική μορφή της κονσόλας?)

Από το άρθρο κρατάω τα εξής (όχι ότι δεν τα υποπτευόμουν όπως φαίνεται στο 1 και 2ο post)

"By expanding “the Xbox One family of devices,” as Microsoft representatives are fond of saying, the company has significantly blurred the line between being a PC game developer and a console game developer."

"The limits and comforts of having a single device to target are gone; in their place, developers who make games for Xbox must now think like PC game devs, building their games to scale across at least two significantly different hardware configurations."

"Microsoft’s pitch to developers, then, is that Scorpio is to Xbox One as a recommended PC system spec is to a minimum PC system spec; the components are more powerful, but the underlying platform is the same."

Ούτε boost, ούτε patch ούτε τίποτα.


Που το πάει η MS? :roll:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 14 Απρ 2017, 21:22

Λοιπόν και για να τελειώνει και το παραμύθι ότι η CPU είναι "Jaguar" και όχι Rysen και Omg! :D 500 ευρώ για jaguar κτλ θα παραθέσω τα εξής :

"However, potentially the most exciting aspect surrounding the CPU revamp doesn't actually relate to the processor blocks at all, but rather to the GPU command processor - the piece of hardware that receives instructions from the CPU, piping them through to the graphics core.


"We essentially moved Direct3D 12," says Goossen. "We built that into the command processor of the GPU and what that means is that, for all the high frequency API invocations that the games do, they'll all natively implemented in the logic of the command processor - and what this means is that our communication from the game to the GPU is super-efficient."


Processing draw calls - effectively telling the graphics hardware what to draw - is one of the most important tasks the CPU carries out. It can suck up a lot of processor resources, a pipeline that traditionally takes thousands - perhaps hundreds of thousands - of CPU instructions. With Scorpio's hardware offload, any draw call can be executed with just 11 instructions, and just nine for a state change.

Αυτό ούτε Core i7 το κάνει πόσο μάλλον rysen.


Επίσης ο Leadbetter έχασε κάπου την μπάλα για αυτό και κάλεσαν το DF (σε μια έξυπνη κίνηση της MS αφού το DF έχει ξεκινήσει όλο αυτό το 1080p/900p shitstorm μεταξύ ps4/xb1 από εποχές ps360) και για αυτό δεν κάλεσαν techpowerup/anandtech κλπ sites όπου αυτοί που γράφουν ξέρουν ΟΝΤΩΣ από hardware με το εξής:

As DF/Rich stated in the vid when he asked "Is it a Jaguar CPU?", then answered his own question by saying "Well, it is and it isn't", then stated "I never seen anything like it before"... Yes its based off the x86 but highly customized and built specifically to work with its surrounding components, with the DX12 taking 50% of the load off the CPU for much higher power output. When he compared this to the Ryzen performance speeds the Scorpio's core processor runs almost right up there with. MS customized the SH*T out this thing for optimal performance.

Ελάτε τώρα και rysen να είχε θα είχαν ξηλώσει την μισή cpu για apu λες και το xbox scorpio θα τρέχει 3ds max.. Ειδικά με τα tools που τρέξαν προκύπτει ότι είδαν που κάνει bottleneck η cpu (draw calls όπως και στα PC...) τα φόρτωσαν σε command processor στην GPU όπου από 100αδες χιλιάδες γίνανε μια 10αδα και απλώς η cpu κάνει τον ρόλο σερίφη.

Κομψή και φτηνή λύση...

Όπως και η RX480 (γκουχ-γχουχ 580) είναι μικρή gpu σε die size αντί για φαρδιά και πλατιά και για αυτό σηκώνει τους χρονισμούς που βλέπουμε (πολύ υψηλοί για console στην περίπτωση του scorpio) αλλά θέλει και καλό σύστημα ψύξης/psu.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 17 Απρ 2017, 21:43

Καινούργια άρθρα από το DF

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-hardware-deep-dive

Βασικά δεν λένε και τίποτα ιδιαίτερο - λένε το πως - αλλά όχι το ΤΙ έχει το Scorpio..
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 18 Απρ 2017, 17:54

Παιδιά πόσο λέτε θα στοιχίζει ? Εγώ λίγο από τα spec λίγο από το ότι λένε υποθέτω 399$-449$. 200 dollars πάνω από το MSRP του XBOX-ONE S δηλαδή όταν θα βγει και πάλι πολλά λέω.

Τι λέτε?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό djprogres » 22 Απρ 2017, 18:53

Σιγουρα ?>400
Άβαταρ μέλους
djprogres
 
Δημοσιευσεις : 17

Δημοσίευσηαπό TechPriestXS » 22 Απρ 2017, 20:36

Κοίταξε να δεις - τα 399$ είναι η τιμή που θα την ανακοινώσει ο Phil Spencer στην E3, θα πετάξει το μικρόφωνο κάτω και ο κόσμος κάτω θα παραληρεί. Αλλά επειδή από ότι καταλαβαίνω θα έχουν προσέξει αρκετά την ποιότητα κατασκευής + το 4k BD τείνω προς 449$ (500 ευρώ εδώ στο Ελλαδιστάν). Στην πραγματικότητα δεν είναι κακή τιμή. Αλλά σίγουρα στην Ελλάδα θα φανεί υψηλή.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TechPriestXS
 
Δημοσιευσεις : 50

Δημοσίευσηαπό djprogres » 22 Απρ 2017, 20:42

δεν ειναι ελλαδησταν φιλε και τιμες που ανακοινωνουν σε δολαρια για την αμερικη ειναι χωρις φπα και μετα σε καθε πολιτεια μπαινει ξεχωριστα. οσο για το το 399 και να παραληρουν πρεπει να μπαινει μεσα η Μ$ κατι που δεν το βλεπω..
Άβαταρ μέλους
djprogres
 
Δημοσιευσεις : 17

Επόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9