Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 25/07/11
Πριν από μερικές ημέρες δημοσιεύσαμε ένα νέο και ένα video από το Grand Theft Auto IV, το οποίο μετά την εγκατάσταση του mode ICEnhancer 1.2 έδειχνε απίστευτα ρεαλιστικό.



Τα γραφικα σε ορισμενα σημεια πλησιαζουν φωτογραφιες . Δεν μπορω να φαντασω τι θα εκαναν με ενα μη open world παιχνιδι χωρις τοσους χαρακτηρες στην οθονη ταυτοχρονα .
Δεν υπάρχει το συγκεκριμένο mod... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Φοβερή δουλεία κάνανε τα παλικάρια !Παρόλο που έχω το GTA στο ΧΒΟΧ360 σκέφτομαι να το αγοράσω σε PC για να το παίξω με το εν λόγω Mod!
Μπράβο στα παιδιά που κάναν το Mod!!!