Τον περασμένο Οκτώβριο η ΕΑ ανακοίνωσε την διάλυση της ομάδας ανάπτυξης (Victory Games) του F2P παιχνιδιού Command & Conquer, φαίνεται όμως ότι η εταιρεία ψάχνει ένα νέο στούντιο για να "σώσει" το project. Δημοσίευμα της ΕΑ μέσα από το φόρουμ υποστήριξης του τίτλου αναφέρει -μεταξύ άλλων- ότι «όσοι αγόρασαν το C&C Ultimate Collection θα έχουν πρόωρη πρόσβαση στη beta του παιχνιδιού, όταν η ανάπτυξη του τίτλου ολοκληρωθεί από άλλο στούντιο ανάπτυξης που θα αναλάβει το εν λόγω project».

«Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας και ανυπομονούμε να μοιραστούμε μαζί σας στο μέλλον την είδηση ότι η παραγωγή του τίτλου συνεχίζεται». Θετικά λοιπόν τα νέα για το μέλλον του εν λόγω franchise.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity