
Μετάβαση στη νέα εποχή λοιπόν...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Όπως ανακοίνωσε η Sony, από τις 28 Μαρτίου σταματάει η υποστήριξη του online multiplayer των Resistance: Fall of Man, Resistance 2 και Resistance 3 για το PlayStation 3, ενώ από 20 Μαϊου 2014 σταματάει η υποστήριξη του online multiplayer για το Gran Turismo 5 (PS3).
Μα ποσο χαζοι παιζει να ναι. Μονο η ea κοβει το online των παιχνιδιων. Πως ειναι δυνατον να διακοπτεις το online ενος παιχνιδιου που βγηκε μολις πριν τρια χρονια !!!. Σε δυο χρονια προβλεπω να σταματανε και τη λειτουργια του psn στο ps3. Eλπιζω να μην κανει τα ιδια και η microsoft.
Γιατι ρε sony μας τα κανεις αυτα? Τοσο κοσμο εχει το gt5, δεν εισαι ευχαριστημενη?
Απλά το GT6 δεν έκανε καλές πωλήσεις.
Πιθανώς επειδή είναι πανομοιότυπα παιχνίδια, κλείνουν το παλαιότερο για να "περπατήσει" το νεότερο.
Κλασική τακτική για "σπρώξιμο" προς τα νέα παιχνίδια της εκάστωτε σειράς. Ντροπή, 2014 σχεδόν έχουμε.
δεν βλεπω κακο παιδια σαν αυτο πραγματικα ισως ειμαι λαθος αλλα σκεφτειτε 3 χρονια ειναι το online ενταξει ποσο παιξατε... και 5 το resistance και αμα δεν εχει κοσμο γιατι στο resistance ειμαι σχεδον σιγουρος πως δεν εχει...