Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Συνέντευξη με την Jane Jensen

Τα Gabriel Knight έχουν αφήσει το δικό τους, ξεχωριστό στίγμα στις αναμνήσεις των παλιών παικτών adventures και η κυκλοφορία του remake του Gabriel Knight: Sins of the Fathers είναι προ των πυλών. Με αυτή την αφορμή, η ευγενέστατη Jane Jensen απαντά στις ερωτήσεις του Enternity και έχει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να πει για την προσωπική της σχέση με το παιχνίδι, το τι να περιμένουμε από την επανέκδοση του πρώτου μέρους της ιστορικής σειράς, την εμπειρία της από το Kickstarter και αν υπάρχει πιθανότητα ενός νέου μέρους. Ο λόγος στη μεγάλη κυρία των adventures, με τη σημείωση πως τα smileys του κειμένου προέρχονται από την ίδια και ο (υπο)γράφων επέλεξε να τα κρατήσει για λόγους πιστότητας.



Enternity: To Gabriel Knight: Sins of the Fathers είναι ένας καταξιωμένος τίτλος από τη Χρυσή Εποχή των adventure games αλλά έχει περάσει καιρός από την τελευταία κυκλοφορία της σειράς. Πέρα από νοσταλγία για τους παλιότερους παίκτες, τι έχει να προσφέρει σε κάποιον που δεν έζησε τη δεκαετία του '80 και τις αρχές του '90;
Jane Jensen: Είναι απλά ένα υπέροχο, ολοκληρωμένο παιχνίδι και μια ενδιαφέρουσα ιστορία αγωνίας. Δεν έχει χάσει κανένα από τα στοιχεία που το έκαναν επιτυχία την πρώτη φορά. Νομίζω πως οι σύγχρονοι παίκτες που απολαμβάνουν τα adventures ή μια ελαφρά περιπέτεια θα το απολαύσουν πραγματικά.

E: Γιατί επιλέξατε να περάσετε από τις δύο στις τρεις διαστάσεις και πώς επηρέασε το gameplay η προσαρμογή σε αυτή τη νόρμα; Έχει χρησιμοποιηθεί τεχνολογία από το Gray Matter και το Moebius: Empire Rising;
JJ: Από το Gray Matter όχι αλλά ναι, είμαστε στην ίδια βάση της Unity Engine όπως το Moebius: Empire Rising. Αν και κάποια καλλιτεχνική δουλειά έχει γίνει σε 3D το GK 20th anniversary remake δεν είναι πλήρως τρισδιάστατο, οπότε το gameplay είναι παρόμοιο με το πρωτότυπο.



Ε: Ποια είναι τα συναισθήματα και η νοοτροπία ενός δημιουργού όταν επανέρχεται σε παλιότερη δουλειά του; Πώς νιώθει κανείς όταν ξανασυναντά τις δημιουργίες του σε ένα νέο πλαίσιο, και υπάρχει πειρασμός να αλλάξει ή και να προσθέσει στοιχεία εκ των υστέρων;
JJ: Ήταν πολύ διασκεδαστικό να αρχίσω το project και να επανέλθω στο Sins of the Fathers. Δεν είχα καταπιαστεί μαζί του από την κυκλοφορία του το 1993, για να πω την αλήθεια, και το να το ξαναπαίξω και να ξανακοιτάξω τα αρχικά έγγραφα του σχεδιασμού έφερε πολλές αναμνήσεις. Και ναι, μπήκα στον πειρασμό να προσθέσω νέα στοιχεία εδώ και εκεί και τελικά το κάναμε. Αλλά ξέρω πως οι οπαδοί θα ήταν επιφυλακτικοί απέναντι σε πολλές αλλαγές. Με κρατούν πιστή :)

Ε: Έχετε λάβει αντιδράσεις από οπαδούς και κριτικούς από την ανακοίνωση της επανακυκλοφορίας ως τώρα; Πώς εξέλαβαν το γεγονός;
JJ: Είδαμε τόσο πολύ ενθουσιασμό και ευτυχία τη μέρα που το ανακοινώσαμε - ήταν πραγματικά καταπληκτικό να βλέπουμε πόσοι πολλοί άνθρωποι ακόμα θυμούνται το παιχνίδι και αγωνιούσαν για το remake.



Ε: Η σειρά Gabriel Knight πάντα εγκωμιαζόταν για την κορυφαία της μουσική, ομιλίες και τεχνικές καινοτομίες. Πώς διατηρείται αυτή η παράδοση στο remake και τι να περιμένουμε από ηθοποιούς και συνθέτες;
JJ: Ο συνθέτης είναι ο ίδιος με το πρωτότυπο - ο σύζυγός μου, Robert Holmes. Ξανάγραψε όλη τη μουσική στο παιχνίδι με το νέο του σύστημα και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Οι φωνές είναι επίσης άριστες. Το studio που τις ανέλαβε είναι το BA Sound και έχουν κερδίσει πολλά βραβεία για τη δουλειά τους σε ομιλίες adventure games για την Telltale.

E: Αν κάποιος ρωτούσε τη Jan Jensen ποια είναι η μία αγαπημένη της στιγμή του παιχνιδιού, τι θα απαντούσε μέσα σε μια στιγμή;
JJ: Η σκηνή με το θείο Wolfgang στον εσώτερο κύκλο :)



E: Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα του πώς γίνεται πραγματικά ένα remake; Ποιά είναι τα κύρια στοιχεία που περνούν στο remake, ποιός ο ρόλος της βελτιωμένης τεχνολογίας και ποιός ο μεγαλύτερος κίνδυνος κατά τη διαδικασία;
JJ: Λοιπόν, ξέραμε πως δε θέλαμε να αλλάξουμε το gameplay ή την ιστορία πάρα πολύ, αν και προσθέσαμε κάποια νέα στοιχεία. Οπότε αρχικά ήταν κυρίως θέμα του να στήσουμε το καλλιτεχνικό ύφος και τεχνολογία που θα χρησιμοποιούσαμε. Αξιοποιούμε τη Unity Engine, πράγμα που κάνει ευκολότερη για εμάς τη μεταφορά σε άλλες πλατφόρμες. Σχετικά με τους κινδύνου, νομίζω πως πρέπει να είσαι προσεκτικός ώστε να μην αλλάξεις ή χάσεις αυτό που ήταν αρχικά ξεχωριστό για το παιχνίδι. Και, παρ' ελπίδα, δεν το κάναμε.

Ε: Τα τελευταία χρόνια τα adventures έχουν επανέλθει δυναμικά με developers όπως η Daedalic, την εισαγωγή κινηματογραφικών στοιχείων π.χ. από την Telltale Games και την επιστροφή αναγνωρισμένων δημιουργών. Πώς εντάσσεται το Gabriel Knight σε αυτό το οικοσύστημα και τι μπορεί να προσφέρει στα adventure του σήμερα;
JJ: Αναμφίβολα παίζεται και δίνει την αίσθηση του κλασσικού adventure game αλλά έχει απολύτως σύγχρονα γραφικά και ήχο. Οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αντιδράσει ο κόσμος σε αυτό.



E: Το Pinkerton Road Studio και η Jane Jensen ήταν ένα από τα πρώτα μεγάλα ονόματα που αγκάλιασαν το crowd funding μέσω Kickstarter. Πώς εξελίχθηκε η σχέση σας με τους backers μέσα από τη δημιουργία του Moebius: Empire Rising και, με δεδομένη την εμπειρία, ποια είναι η στάση σας απέναντι στο crowd funding;
JJ: Λοιπόν, ένα από τα καλύτερα πράγματα που βγήκε από αυτό ήταν το ότι γνωρίσαμε τους οπαδούς. Για παράδειγμα, είχαμε μια ημέρα ανοιχτής πρόσβασης εδώ στη φάρμα μας και κόσμος ήρθε από παντού για να παραβρεθεί. Ήταν κάτι καινούριο για μένα απλά και μόνο το να συζητώ πρόσωπο με πρόσωπο με τους οπαδούς και να γνωριζόμαστε. Γενικά, θα έλεγα πως η εμπειρία του Kickstarter ήταν πολύ δυσκολότερη από όσο περιμέναμε και χρειαζόμασταν πολλά περισσότερα χρήματα και επιχειρηματική υποστήριξη από όση αναμέναμε. Οπότε δεν ξέρω αν θα ξανακάνουμε κάτι παρόμοιο. Αν συμβεί αυτό, θα ήτα  περισσότερο συμπληρωματικό παρά να στοχεύσει στην πλήρη χρηματοδότηση ενός project.

E: Μπορούμε να περιμένουμε περισσότερα remakes της σειράς, ή ακόμα και ένα νέο μέρος;
JJ: Ελπίζω πως με τη νέα επωνυμία Sierra στην Activision υπάρχει μια καλή πιθανότητα να κάνουμε ένα Gabriel Knight 4. Αλλά ρόλο σε αυτό θα παίξει πόσο καλά θα πάει το remake του Gabriel Knight 1.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Pinkerton Road Studio

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Pinkerton Road Studio

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • nkav64
    • Μπράβο για τη συνέντευξη. Από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στην ιστορία του gaming, ένας άνθρωπος οι απόψεις του οποίου αξίζει να ακούγονται.

      ...Just tell me anything at all...

    • Tim of Heavens
    • Ξεχωριστή προσωπικότητα η κυρία μας. Τι να πρωτοθυμηθώ από τις παλιές χρυσές εποχές ειδικά τότε που συνεργαζόταν με την Roberta Williams. Gabriel Knight, King's Quest series ειδικά το Mask of Eternity ακόμα το θυμάμαι δυνατά ,το σχετικά πρόσφατο Gray Matter. Τι Gabriel Knight 3: Blood of the Damned, Blood of the Sacred τότε με τα πολλά δισκάκια σε ένα χοντροκούτι. Αχ εποχές απλοϊκές που δεν νοιαζόσουν για hype, φανμποϋσμούς, DLC, pdf manuals, 350 patches κτλ.
      Τι καλύτερο από ένα αχνιστό ροφηματάκι τις κρύες νύκτες του χειμώνα και να παίζεις Beast Within.
      Φέρε το Remake του Γαβρίλου και τα σκάω χέρι χέρι άμα λάχει.

    • Roronoa
    • Ωραια συνεντευξη, με ντροπή ομολογώ πως δεν εχει τυχη να παιξω κανενα παιχνιδι της, εκτος απο το cognition που νομιζω ειχε απλα μια συμμετοχή.
      Με την πρωτη ευκαιρια (aka steam sale) θα παιξω το Sins of the Fathers.

    • 3nws1th5
    • βασικα το erica reed cognition ειναι της phoenix online studios και δε ειχε σχεδον καμια αναμιξη η jensen. Αλλα αξιζει φιλε μου να παιξεις ολα της τα παιχνιδια (GK1,2,3, gray matter, moebius).

*