Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ακυρώθηκε η ανάπτυξη του Shadow Realms

Ο general manager της BioWare Austin Jeff Hickman ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ότι το στούντιο ακυρώνει την ανάπτυξη του MMO 4v1 τίτλου Shadow Realms. Σύμφωνα με τον Hickman, το στούντιο αποφάσισε να τερματίσει την εν λόγω παραγωγή για να επικεντρωθεί σε άλλα projects, στα οποία περιλαμβάνονται το επόμενο μέρος της σειράς Mass Effect, ένα νέο IP, καθώς και περισσότερα updates για το Dragon Age: Inquisition. Μάλιστα η ομάδα θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο Star Wars: The Old Republic, με τον παραγωγό να υπόσχεται περισσότερες πληροφορίες μέσα στις επόμενες εβδομάδες.



Υπενθυμίζεται ότι το Shadow Realms ανακοινώθηκε στην gamescom το περασμένο καλοκαίρι και είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για PCs το 2017, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει η alpha φάση του τίτλου (κάτι που προφανώς δεν έγινε ποτέ).


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • zerocool7545
    • Τα MMO είναι ωραία παιχνίδια και συνήθως έχουν τεράστιο βάθος και playability.Το πρόβλημα είναι πως ένα MMO είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός και χρειάζεται συνέχεια (24χ7) υποστήριξη, beta testing, καινούργιο περιεχόμενο, έλεγχος και διαχείρηση του community, kκτλ.Με λίγα λόγια η ανάπτυξη του παιχνιδιού συνεχίζεται και μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, κάτι που σημαίνει επιπλέον χρήμα, επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό.Δεν γίνεται να φτιάξεις ένα ΜΜΟ και να πεις -- οκ, τελείωσα με την ανάπτυξη του ΜΜΟ και τώρα θα φτιάξω κάτι άλλο --
      Αυτό οι περισότερες εταιρίες δεν το καταλαβαίνουν για αυτό και τα ΜΜΟs τους οδηγούντε με μαθηματική ακρίβεια στην αφάνεια ή στο free to play μοντέλο.
      Αν η BioWare κατάλαβε ότι δεν μπορεί να υπστηρίξει το Shadow Realms μετά την ολοκλήρωση του, αν η BioWare έμαθε το μάθημα της από το Star Wars online, τότε πολύ καλά κάνει που ακυρώνει το παιχνίδι.

    • NEOGEOFREAK
    • Το παιχνίδι δεν ήταν MMO. MMO=Massively Multiplayer Online. Άλλο πράγμα εντελώς.
      Το Shadow Realms 4v1 ήταν, παρόμοιο με το Evolve.

    • billbig
    • Έδειχνε πάντως να αφήνει αδιάφορο το κοινό εξ αρχής. Λογικά θα έπαιξε και αυτό το ρόλο του.

    • Deathracer2009
    • Τα teaser που ειχαν δειξει ηταν πολυ εντυπωσιακα ειδικα με τον τυπα με το κοστουμι που εβγαζε μαυρο καπνο απο το κεφαλι. Τελικα ομως με την ανακοινωση οτι θα ειναι 4vs1 ξενερωσα απιστευτα και ειγνε αδιαφορο σαν παιχνιδι. Δεν πειραζει που ακυρωθηκε και καλυτερα να επεικντρωθουν στα υπολοιπα καλα IP που εχουν.

*