
Βέβαια παραμένει ασαφές κατά πόσον υπάρχουν πραγματικά εκατομμύρια ή ακόμη και χιλιάδες αντίτυπα του E.T. στη συγκεκριμένη περιοχή. Ωστόσο η ιστοσελίδα AP αναφέρει ότι έχουν βρεθεί «εκατοντάδες» κασέτες μέχρι σήμερα. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Microsoft έχει ήδη επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει και σχετικό ντοκιμαντέρ το οποίο και θα προβάλλεται αποκλειστικά μέσω των Xbox συστημάτων και τη σκηνοθεσία της έχει αναλάβει ο Zak Penn, γνωστός από τα Avengers και X-Men: The Last Stand.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες εικόνες από το εν λόγω εγχείρημα στο Xbox.com, ενώ μέσα από τον παρακάτω player μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο.
Ενημέρωση 13:33
Η Microsoft έδωσε στη δημοσιότητα ένα απόσπασμα από το επερχόμενο ντοκιμαντέρ με τίτλο "The Dig" και το οποίο παρουσιάζει στιγμές από την ανασκαφή των θαμμένων E.T. cartridges. Δείτε το εν λόγω βίντεο στη συνέχεια του άρθρου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



για ποιο λογο να θαψουν καντριτζες?
Η ιστορία αναφέρει ότι το παιχνίδι ήταν να βγει το 1982 μαζί με την ταινία του Σπιλμπεργκ, αλλά ήταν τόσο ξεπέτα (development 5 εβδομάδων!!!) που πήγε άπατο. Ο τότε manager της Atari κλήθηκε να βρει τρόπο να ξεφορτωθεί 780 χιλιάδες cartridges και η πιο εύκολη λύση ήταν να τα θάψει σε μια έρημο.
Απλά για πολλά χρόνια ήταν αστικός μύθος η όλη ιστορία.
http://www.youtube.com/watch?v=2DTjLG3usQo
Ε οχι και να τα θαψει κιολας!αφου ειδανε οτι δεν κανανε καλη δουλεια ας μην το βγαζανε καθολου η να το εξεταζανε καλυτερα και μετα να αποφασιζανε!
Φανταζομαι ποσο θα κανει ενα απο αυτα αν πουληθει ποτε στο Ebay..... :P:P
Α ρε Atari.......ποσο μπροστα (:P) ησουν επιχειρηματικα.........τα εθαψες για να ανεβασεις την τιμη τους 1000% επανω... :P:P
Μαλλον πρεπει να αρχισω να θαβω κι εγω κατι παλια "μηχανηματακια" που εχω διπλά.......θα μαζεψω καμια δεκαρια καμερες και κανα δυο εκσκαφεις μετα απο 15-20 χρονια και θα τα μοσχοπουλησω..... :P
το είχα το παιχνίδι στο 2600 και πραγματικά ΠΟΤΕ δε κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω με τον ET.. έτρεχε, έτρεχε έτρεχε σε 7-8 διαφορετικές, στατικές, εικόνες και ... αυτό... α, είχε και ένα λουλούδι νομίζω, και μια τρύπα... το πιο χάλια παιχνίδι όλων των εποχών by far!!!!
@Dimcar
Δημητρη οπως θα θυμασαι αλλωστε το Atari 2600 (το οποιο ειχα κι εγω) "ειδικευοταν" σε παιχνιδια που δεν καταλαβαιναμε τι πρεπει να κανεις.... :P
Μπορει να εφταιγε η ηλικια μας......μπορει και τα εντελως empty και απολυτα τετραγωνισμενα γραφικα........παρολα αυτα χαζευαμε......!! :)
Σιγουρα εφταιγε η ηλικια...... ;)
Ναι το ειχα παιξει και εγω,το μονο που θυμαμε κατι πιστες στο δασος και το κεφαλι του να το μαζευει προς τα κατω.
Για την ιστορια μεγαλη πορωση ηταν τα στρουμφακια για το 2600
τι να πεί κανείς....όσο ζεις μαθαίνεις....
και αυτά τα παιχνίδια τώρα θα πωληθούν χρυσά στους φανατικούς.έχει ο καιρός τρελά γυρίσματα τελικά...
@Amiga500 ''Δημητρη οπως θα θυμασαι αλλωστε το Atari 2600 (το οποιο ειχα κι εγω) "ειδικευοταν" σε παιχνιδια που δεν καταλαβαιναμε τι πρεπει να κανεις.... :P ''
Άστα να πάνε ήταν φίλε , Εποχές και αυτές αλλά με πολύ ωραίες αναμνήσεις . +1000 για το σχόλιο boy μιας και όντως στα περισσότερα games για Atari πολλές φορές απλά πήγαινες από δωμάτιο σε δωμάτιο και αναρωτιόσουνα τη γίνεται ......
@diver_gr
Ειχαν ομως ενα μυστηριο...!!
Πολυ "cult" παιχνιδια, αν μαλιστα δεις ποσα σημερινα indie games κανουν χρηση (πιο εξελιγμενα βεβαια) των τοτε "blocky" γραφικων.....
Μας εχουν στιγματισει!