Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Crytek: «Βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο»

Η εταιρεία πίσω από τη σειρά Crysis και τη CryEngine διευκρίνισε σε μία πρόσφατη δήλωση στο GamesIndustry International ότι βρίσκεται σε ένα «μεταβατικό στάδιο», καθώς από στούντιο ανάπτυξης μετατρέπεται σε online publisher. «Αυτό ήταν κάτι που μας ανάγκασε να επαναπροσδιορίσουμε εκ νέου τις στρατηγικές μας», σημείωσε χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της εταιρείας.



Ο ίδιος στη συνέχεια δήλωσε πως έχει εξασφαλισθεί η αύξηση κεφαλαίου της εταιρείας, ενώ σχετικά με τους ισχυρισμούς περί χρεοκοπίας υπογράμμισε πως «εσωτερικά έχουμε αναγνωρίσει ότι η ροη πληροφοριών προς τους εργαζομένους δεν ήταν τόσο καλή όσο θα έπρεπε, ωστόσο ελπίζουμε να καταλάβετε ότι η επικοινωνία μας με τον Τύπο (για τις λεπτομέρειες του προγραμματισμού μας) δεν ήταν πάντα εφικτή».

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Harkyn
    • Ταλαντούχα ομάδα είστε αλλά Βάλτε επιτέλους μυαλο και φτιάξετε παιχνίδια με καλό gameplay-story εκτός από γραφικα. ;)

    • monstermax
    • Βασικά το πρόβλημα της Crytec είναι το ίδιο με της Epic. Οι εταιρίες δημιούργησαν τις δικές τους μηχανές γραφικών και επομένως οι μηχανές των δύο εταιριών είδαν να πέφτουν σε νούμερα κατακόρυφα. Έχασαν σημαντικές πηγές των εσόδων τους και αυτό φαίνεται από την Epic η οποία πούλησε το ~48,4% της εταιρίας στην Tencent Holdings το 2012 και ακολούθησε η έξοδος γνωστών ονομάτων όπως του Cliff Bleszinski, έκλεισε στούντιο και πούλησε τελευταία το ip του Gears of War στην MS. Γενικώς η εικόνα που είχε η Epic Games της προηγούμενης γενιάς δεν έχει καμία σχέση με την τωρινή. Το ίδιο προφανώς ισχύει και για την Crytec η οποία είχε επωφεληθεί για μια περίοδο κλείνοντας συμβόλαια με τον Αμερικάνικο στρατό για δημιουργία εξομοιωτών μάχης τα οποία όμως δεν συνεχίστηκαν.

    • monstermax
    • Σε ποιο σημείο έγραψα πως η UE τα πήγε άσχημα στην προηγούμενη γενιά ή πως είχαν περισσότερη βαρύτητα τα παιχνίδια της από της μηχανές της ως έσοδο αλλά μάλλον θέλεις να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Στην μεταπήδηση ήταν το πρόβλημα, αναφέρω συγκεκριμένα:

      "Οι (*διευκρίνηση, γράφω για τις τρίτες) εταιρίες δημιούργησαν τις δικές τους μηχανές γραφικών και επομένως οι μηχανές των δύο εταιριών (*Epic & Crytec) είδαν να πέφτουν σε νούμερα κατακόρυφα".
      Όλες οι μεγάλες τρίτες εταιρίες έχουν χτίσει δικές τους μηχανές γραφικών και αυτό προφανώς οδήγησε σε μείωση εισόδων για την Epic. Διαφωνείς σε αυτό; Εκτός αν οι παραγωγές των Activision, Ubisoft, EA αναπτύσσονται σε UE και δεν το γνωρίζω. Επίσης ο αριθμός των στούντιο έχει πέσει κατακόρυφα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αυτά εμένα με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Epic Games είδε τα έσοδα της να μειώνονται για αυτό και προχώρησαν σε εξαγορά από την Tencent Holdings η οποία ενδιαφέρθηκε για την τεχνογνωσία της.

      Επίσης όσα ανέφερα σχετικά με την Tencent Holdings, η έξοδος γνωστών ονομάτων όπως του Cliff Bleszinski, διάλυση στούντιο και πούλησε τελευταία το ip του Gears of War στην MS δεν είναι πράγματα που έχουν βγει από το μυαλό μου, εκτός να μπορείς να το αποδείξεις και αυτό. Προφανώς είναι άγνωστα σε σένα.

      Γενικώς εμένα η εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί είναι πως χωρίς Tencent Holdings η Epic αργά ή γρήγορα θα είχε προβλήματα.

    • monstermax
    • -Έχεις δίκιο σχετικά με τις μεγάλες τρίτες εταιρίες, παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που όμως και πάλι δεν έχουν ιδιαίτερη βάση εν σχέση με τους τίτλους που παράγουν.

      -Δεν ανέφερα σε κανένα σημείο ότι η Tencent Holdings εξαγόρασε εξολοκλήρου την Εpic Games, αναφέρω το ποσοστό από το πρώτο μήνυμα. Όπως βλέπω όσα προανέφερα ισχύουν και δεν έβγαλα από το μυαλό μου.

      -Τι κατέληξε να λέει ο Blenziski για τα μελλοντικά του σχέδια δεν έχει σχέση με τους λόγους που έφυγε από την Epic όπως και άλλα πρόσωπα κλειδιά μετά την εξαγορά.

      -Γιατί δεν έκατσε να αναπτύξει μόνη της το Gears of War και mutliplatform αφού όπως λες περιμένεις απίστευτα πράγματα στο μέλλον; Εξάλλου αυτό έγινε πρόσφατα, μόλις το 2014 ενώ η εξαγορά και η αλλαγή πλάνων της εταιρίας το 2012. Εμένα αυτό μου δείχνει ότι δεν ενδιαφέρονται πλέον τόσο για το software κομμάτι. Αν πάλι δούμε απίστευτα πράγματα αποκλειστικά πάντα από την Epic Games χωρίς την συνεργασία πχ MS εδώ θα είμαστε.

      Όσα αναφέρεις δεν βρίσκω κάπου να ακυρώνουν την εντύπωση μου πως η Epic Games αργά ή γρήγορα θα είχε τα ίδια προβλήματα με την Crytec, αν και δεν νομίζω ότι είναι σκοπό σου αυτός όσο να καταθέσεις την άποψη σου. Αντίθετα ενισχύεται όταν μου γράφεις για χρήματα της Tencend όπως επίσης όσα είναι γνωστά από την αλλαγή πλεύσης της εταιρίας που οδήγησε στην συγκεκριμένη εξαγορά από την Tencend, όπως: -το γύρισμα στα mobile για να αποκτήσουν επιπλέον εισόδημα, - την πώληση του GoW, το κλείσιμο στούντιο, την αλλαγή των όρων σχετικά με τα κόστη χρήσης της UE που πλέον έχουν πέσει κατακόρυφα, η πρόσβαση όπως έγραψες στην Κίνα που επίσης γίνεται και με την βοήθεια της Tencend και άλλα τόσα που δεν ξέρω/ξεχνάω. Αν δεν είχε γίνει αυτή η αλλαγή πλεύσης η Epic δεν θα μπορούσε να συντηρηθεί στην ίδια αγορά που συρρικνώθηκε σε βάθος χρόνου κάτι που το γνώριζαν πιστεύω βλέποντας τα εισοδήματα τους να πέφτουν και παράλληλα αναπτύσσοντας σχέδια για το μέλλον (η αλλαγή πλεύσης που γράφω).


      Μαγκιά της Epic Games όσα έχει καταφέρει αλλά δεν είναι η ίδια εταιρία με την προηγούμενη γενιά και δεν περιμένω να δούμε φρέσκα αξιόλογα πράγματα σε μέγεθος αντίστοιχα GoW.

    • monstermax
    • Βασικά γιατί δεν μου έδωσες εσύ τα νούμερα από την αρχή να τελειώνουμε που είσαι και οικονομολόγος; Προσωπικά δεν γνωρίζω καν αν η Εpic Games είναι στο χρηματιστήριο για να υποχρεούται να εκδίδει ετήσιους ισολογισμούς.

      Πάλι αναφέρεις πράγματα που δεν διατύπωσα διαφορετικά εκτός αν έγραψα κάπου πως η Εpic κερδίζει περισσότερο από της μηχανές γραφικών παρά τα παιχνίδια από το πρώτο κιόλας μήνυμα. Αντίθετα το λάθος μου που παραδέχτηκα είναι πως οι τρίτες εταιρίες δεν χρησιμοποιούσαν ιδιαίτερα την UE κάτι που ενισχύει τα όσα γράφω περί πτώσης εσόδων από την στιγμή που πολλά στούντιο έκλεισαν τις πόρτες κατά την πάροδο του χρόνου έχοντας αντίκτυπο στην αγορά που στόχευε μέχρι τότε η epic με τις μηχανές γραφικών της. Επομένως δεν ήταν τυχαία η όλη αλλαγή πλεύσης, ειδικά την χρονική περίοδο που έγινε.

      Παραπάνω όταν γράφω πως δεν περιμένω να δω τίποτα σπουδαίο σε σχέση με τα videogames αναφέρομαι χαρακτηριστικά σε παιχνίδια που είναι και ένα το κομμάτι που με ενδιαφέρει, όσα για το υπόλοιπο σκέλος της εταιρίας κάνω αναφορές και δεν χρειάζεται να γράψω τίποτα παραπάνω.

      Η Tencend ήθελε και θέλει την τεχνογνωσία, είτε 100ευρώ έκανε η Epic ή 100εκ ευρώ δεν ήταν κάτι που την αφορούσε όσο η πρόσβαση στην τεχνογνωσία. Ακόμα και πάτο να είχε πιάσει θα ήταν καλύτερα και τζάμπα γνώση για την Tencend.

      Δεν αντιλέγει κανείς ότι θα συνεχίσουν να παράγουν software που να δείχνει της δυνατότητες της UE. Άλλο επισήμανα, ότι GoW ως επίπεδο παιχνιδιού φοβάμαι πως δεν πρόκειται να δούμε και δεν γράφω ως προς τον τεχνικό τομέα.

      Βασικά το κουράζεις με το παραπάνω μάλιστα γιατί πολύ απλά εστιάζεις σε σημεία και όχι στο σύνολο του post ή της συζήτησης. Προς το παρόν δεν βλέπω να βρήκες να έγραψα τίποτα το αντίθετο.

    • monstermax
    • Edit: Λάθος διατύπωση, ήθελα να γράψω: "Πάλι αναφέρεις πράγματα που δεν διατύπωσα διαφορετικά εκτός αν έγραψα κάπου πως η Εpic κερδίζει λιγότερο από τις μηχανές γραφικών παρά τα παιχνίδια από το πρώτο κιόλας μήνυμα".

*