Στη συνέχεια, το στέλεχος έφερε σαν παράδειγμα τον αποκλειστικό τίτλο του PS4 The Order: 1886, αναφέροντας πως το game θα υποστηρίζει ανάλυση 1920×800 για να δώσει μια κινηματογραφική αίσθηση. Ο Spencer θεωρεί ότι αυτό πρόκειται για καλλιτεχνική ελευθερία, χωρίς να είναι αναγκασμένοι οι developers να φτάσουν σε έναν αριθμό (ανάλυσης) που εκλαμβάνεται από το κοινό ως ιδανικός. Ωστόσο, κλείνοντας παραδέχτηκε ότι η ανάλυση 1080p/60fps είναι σημαντική σε ορισμένους τίτλους όπως το Forza.
Στη συνέχεια, το στέλεχος έφερε σαν παράδειγμα τον αποκλειστικό τίτλο του PS4 The Order: 1886, αναφέροντας πως το game θα υποστηρίζει ανάλυση 1920×800 για να δώσει μια κινηματογραφική αίσθηση. Ο Spencer θεωρεί ότι αυτό πρόκειται για καλλιτεχνική ελευθερία, χωρίς να είναι αναγκασμένοι οι developers να φτάσουν σε έναν αριθμό (ανάλυσης) που εκλαμβάνεται από το κοινό ως ιδανικός. Ωστόσο, κλείνοντας παραδέχτηκε ότι η ανάλυση 1080p/60fps είναι σημαντική σε ορισμένους τίτλους όπως το Forza.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- από
-
- 14/08/14
Ο επικεφαλής του Xbox τμήματος Phil Spencer τόνισε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική η διαφορά (σε τεχνικό επίπεδο) μεταξύ των Xbox One και PlayStation 4.
Εχει δικιο, τα 60 fps και το gameplay ειναι τα σημαντικοτερα, αλλα οχι πως και η αναλυση δεν ειναι σημαντικη απο την στιγμη που προσφερει ευκρίνεια, αλλα συμφωνω πως το framerate ειναι πιο σημαντικο σε ενα παιχνιδι.
Φυσικα αν το xbone ηταν το ιδιο δυνατο σαν μηχανημα και επιανε ιδια αναλυση σε ολα τα παιχνιδια (ή 1080p) σε σχεση με το ps4 αυτα δεν θα τα ελεγε ;)
Το destiny 30fps δεν ειναι ομως?
Ο Phil η Sony και ο κάθε άλλος μεγάλος είναι απλά χαζοί! Ο κόσμος δεν τσκώνεται για τις αναλύσεις επειδή το PS4 είναι λίγο πιο δυνατό. Κάθε άλλο. Απλά επειδή είναι παράδοση των fanboys πια, στην προηγούμενη γενιά έιχαμε να λέμε ότι στο 360 έτρεχαν καλύτερα. Τώρα δεν πρέπει να την φάει και το One; Στα κακαλά στην τελική αν είναι μερικά fps πάνω το PS4. Για εμένα τουλάχισον η εμπειρία μετράει. Απλά είναι ωραίο να βλέπεις κάποιους που μέχρι ένα χρόνο πριν χαιρόντουσαν για την κονσολίτσα τους, τώρα να κάνουν τους κινέζους.
Πολυ σωστα μιλαει ο Spencer. Βεβαια αν το xbox one ηταν το ιδιο δυνατο με το ps4, δε θα ηταν εδω τωρα να σχολιαζει. Μπορει η διαφορα να ναι πολυ μικρη, οι υπευθυνοι της Sony ομως δε θα αγχωθουν σε αυτη τη γενια για τετοια ζητηματα.
@Roronoa Το demo του Destiny ηταν στα 30. Το τελικο προιον εχουνε πει πως δε θα εχει διαφορα απο του ps4.
Το Destiny όταν με το καλό βγει θα τρέχει και στις δύο κονσόλες το ίδιο. Έχει ξεκαθαριστεί αυτό. Μόνο στην beta υπήρχε η διαφορά.
Ναι , σίγουρα , δεν παίζει ρόλο η ανάλυση . Οτι πείτε κ. Σπένσερ ...
Υπομονή . 5 χρόνια γελοιοποίησης ακόμα , θα περάσουν (αν βέβαια αντέξει μέχρι τότε το χβοχ , που δεν το βλέπω).
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...μια σωστη δηλωση ..αντε μπραβο MR Spencer...
@ben masters ε αφου το λες εσυ τοτε κομπλε!! οτι νανε.....!
Όλα σημαντικα είναι... και η αναλυση και το frame rate και τα physics.
@Shepard . Αλήθεια είναι . Βέβαια και στα τρία υστερεί σημαντικά το χβοχ , έτσι ?
'Οσα δεν φτανει η αλεπου...
Έχω μια ερώτηση.... Τωτε γιατί το tomb raider βγήκε σε 1080 και 30fps,έπρεπε να ηταν χαμηλότερη ανάλυση και 60fps...το ίδιο ισχυει και για το destiny όπως είπε και ένας φίλος πιο πριν...το παραμύθι παει σύννεφο... Όλο φασκουν και αντιφάσκουν... Για αυτό δεν συμπαθησα ποτέ την ms αν και στη προηγούμενη γενιά είχα και xbox και ps3..
... Τα κάνει κρεμαστάρια.
@mysterious
Συγνώμη αλλά ήθελα να συνεχίσω και τελειώσω αυτή τη σοφή παροιμία που άρχισες. Αυτό πιστεύω και εγώ για την περίπτωση της Microsoft.
Έτσι αγόρι δώσε πόνο στα μικρά παιδάκια......αφού δεν έχουν να παίξουν παιχνίδια στην κονσόλα τους ας γράφουν σχόλια!