Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αποκάλυψη PS5 Pro: PSSR, 67 TFLOPs, 45% ταχύτερο rendering και όλα τα τελικά specs

*
Κάθε μέρα που περνάει έρχονται στη δημοσιότητα ολοένα και περισσότερα στοιχεία για το PS5 Pro και φαίνεται πως αυτή τη φορά έχουμε διαρροή για τα τελικά specs του! Ο γνωστός YouTuber Moore’s Law is Dead αναφέρει στο πρόσφατο video του πληροφορίες και έγγραφα που έχει από τις πηγές του, τις οποίες και προστατεύει διαγράφοντας διάφορα σημεία από τα slides που του έστειλαν.

Όπως φαίνεται λοιπόν, το σύστημα έχει την κωδική ονομασία Trinity (κάτι που είναι γνωστό εδώ και καιρό), ενώ γίνεται αναφορά και στο raw rendering performance του που θα είναι 45% ταχύτερο από αυτό του PS5!


To ray tracing του PS5 Pro θα είναι 2 έως 4 φορές ταχύτερο από του PS5, ενώ στο πρώτο από τα slides σημειώνεται μέχρι και μία custom αρχιτεκτονική για machine learning που υποστηρίζει 300TOPS υπολογισμούς 8-bit και θα αποδίδει το λεγόμενο PlayStation Spectral Super Resolution.



Στα της GPU έχουμε 67 TFLOPS 16-bit FP (33.5 TFLOPS FP32 - σημ. το Xbox Series X φτάνει τα 12TFLOPS FP32), ενώ ανάλυση γίνεται στα slides και στο λεγόμενο PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Ο μηχανισμός του machine learning αυτός θα υποστηρίζει αναλύσεις έως και 8Κ που είναι προγραμματισμένες για μελλοντικά συστήματα PlayStation, HDR περιεχόμενο και θα απαιτεί μόλις 250MB μνήμης, ενώ δεν θα χρειάζεται να δουλευτεί ξεχωριστά ανά game.



Στο επόμενο slide της παρουσίασης που διαρρέει σήμερα αναφέρεται πως το PSSR θα είναι καλύτερο από το FSR2.



Στη σούμα του, το video του Moore’s Law is Dead αναφέρει τα εξής για το PS5 Pro.
> Θα είναι ταχύτερο κατά 45% στις επιδόσεις Raw (Unoptimized) Rendering από το PS5
> Θα είναι 2-4 φορές ταχύτερο από το PS5 στο Ray Tracing
> 67TFLOPs FP16
> 300 TOPs 8-bit Computation
> Υποστηρίζει το PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution), έναν ανταγωνιστή του DLSS με ενίσχυση από την ΑΙ.

Δείτε ολόκληρο το video στη συνέχεια!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • LORDSNAKE
    • Καλά ρε παιδιά παιδιά τώρα, τι λέει ο μάστορας για το PS5 PRO???
      Τι 67TFLOPs μας τζαμπουναει το παλικάρι!!!!!!!!
      Το PS5 έχει 10.2 TFLOPs και το PS5 PRO θα πάει με το καλημέρα στα 67TFLOPs;;;
      Δηλαδή πόσο θα κοστίζει αν όντως έχει τέτοια δύναμη;; Κανένα 1000ευρω????
      Και δηλαδή το PS6 πόσα TFLOPs θα είναι όταν κυκλοφορήσει κάπου το 2028, και θα πρέπει να έχει διαφορά όντας αλλαγή γενιάς?? Κάνα 150TFLOPs!!!!!

      Δεν ξέρω, το κόβω για πολύ φούφα το θέμα και γενικά όσα λέει.
      Καλημέρα να περιμένουμε να επιβεβαιώσουμε από SONY!!

    • raiden5
    • Παχιά λόγια κλασικά, θα πήξουμε παλι στα dynamic resolution, κ checkeboards αναλύσεις κ στο τέλος θα παρακαλάμε παλι για να δούμε κλειδωμένα 60fps. Τα 67 teraflops αφορούν 16bit κ τα λένε για λόγους εντυπωσιασμού, στην πραγματικότητα μιλάμε για 33 teraflops στα 32bit που ειναι κ το μέτρο σύγκρισης για τις τωρινές κονσολες, κ αυτα τα 33 με αστερίσκους δίπλα.

*