Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εκκίνηση για το pre-registration του Nintendo Account

Τον επόμενο μήνα αναμένεται η εκκίνηση του Nintendo Account από τη Nintendo και ήδη ξεκίνησε η διαδικασία “συλλογής” usernames. Χρήστες σε συγκεκριμένες χώρες (Αυστρία, Αυστραλία, Βέλγιο, Καναδάς, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Ρωσία, ΗΠΑ) μπορούν να δημιουργήσουν από τώρα το Nintendo Account τους, είτε χρησιμοποιώντας το Nintendo Network ID τους είτε κάνοντας χρήση account από Facebook, Twitter, Google+. Ταυτόχρονα, ξεκινούν και τα pre-registrations για το Miitomo app, με όσους δημιουργούν Nintendo Account πριν το λανσάρισμα της υπηρεσίας να λαμβάνουν δώρο ένα Silver Coin (μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το coin system εδώ). Η Ελλάδα παρόλο που βρίσκεται στο πρώτο κύμα χωρών που θα “λάβουν” υποστήριξη για Nintendo Account εντός Μαρτίου, δεν έχει ακόμα τη δυνατότητα για pre-registration.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • billbig
    • Ουσιαστικά ενσωματώνει σύστημα επιβράβευσης στο ίδιο το account (ως αντικατάσταση του Club Nintendo) που θα λειτουργεί και σε περισσότερες χώρες και με περισσότερη “ευκολία”, θα παίζει κάποια υποστήριξη μέσω cloud ώστε να μπορείς να χρησιμοποιείς το account και εκτός κονσολών της Nintendo και άλλες μικρές ή μικρότερες ευκολίες για το χρήστη (αυτόματη εκκίνηση downloads μετά από αγορά περιεχομένου κ.λπ.). Στην ουσία είναι ένα μεγάλο βήμα για εκσυγχρονισμό του όλου συστήματος από τη Nintendo που η αλήθεια είναι πως έχει μείνει πίσω. Μπορείς να δεις στα παρακάτω περισσότερο info.

      http://www.enternity.gr/Article/Games/News/Nintendo-Account-%CE%9D%CE%AD%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82/33718.html

      http://www.enternity.gr/Article/Games/News/%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-My-Nintendo,-Miitomo/35260.html

    • Sephiroth
    • Δεν μπορει να σχετιζεται ο αντιπροσωπος με αυτο. Καμια σχεση δεν εχει η υπαρξη του ενος με τη λειτουργια της υπηρεσιας. Ισα ισα που η Nintendo θα επρεπε να δειχνει οτι μπορει να υποστηριξει τον Ελληνα καταναλωτη, ακομη και στη δυσκολη φαση που περναει χωρις αντιπροσωπο στην Ελλαδα.

    • diver_gr
    • Μια ερώτηση, εξακολουθεί να υφίσταται το θέμα με το profile και τις digital αγορές? Δλδ αν σου χαλάσει η κονσόλα για τις Digital αγορές σου πρέπει να επικοινωνήσεις με τη nintendo για να μπορέσεις να κατεβάσεις τα παιχνίδια που έχεις αγόρασες?

    • billbig
    • @diver_gr

      Νομίζω πως δεν υπάρχει σαφής απάντηση για αυτό έως τώρα. Αλλά φυσιολογικά, εφ όλα γίνονται και για την καλύτερη εξυπηρέτηση-εμπειρία του χρήστη, όλα θα πρέπει να είναι όπως σε κάθε άλλη αντίστοιχη υπηρεσία. Απλό sign in σε νέα κονσόλα και κατέβασμα των πάντων από την αρχή χωρίς να μπλέξεις με την ίδια την εταιρία.

*