Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Alien: Isolation GC 2014

Η κινηματογραφική σειρά Alien έχει αφήσει το στίγμα της στην σύγχρονη pop κουλτούρα και όχι μόνο, με την επιρροή της να εκτείνεται πέραν της μεγάλης οθόνης. Η αλήθεια είναι πως οι παραγωγές video games που βασίστηκαν στα Aliens έχουν παρουσιάσει τις καλές και τις κακές τους στιγμές, με την πιο πρόσφατη να ανήκει μάλλον στην τελευταία κατηγορία, αφού το Aliens: Colonial Marines δεν έτυχε και της πλέον θετικής υποδοχής και πιθανότατα δικαιολογημένα. Από την άλλη βέβαια το αριστουργηματικό θρίλερ του Ridley Scott διατηρεί ακόμα την γοητεία του ακόμα και μετά από 35 χρόνια - και από αυτήν όπως φαίνεται αντλεί αποκλειστικά την έμπνευσή της η Creative Assembly για να παρουσιάσει το “Alien: Isolation”.



Με την ιστορία να διαδραματίζεται 15 χρόνια μετά τα γεγονότα του “Alien” και πρωταγωνίστρια την Amanda Ripley, η οποία εξερευνά την εξαφάνιση της μητέρας της, της γνωστής… Ripley. Η αναζήτησή του flight recorder του Nostromo την οδηγεί στον διαστημικό σταθμό Sevastopol, ανάμεσα στον πληθυσμό του οποίου όμως παρουσιάζεται ένα Alien. Σύμφωνα με την Creative Assembly, στόχος είναι η αφήγηση της ιστορίας να γίνεται μέσα από το ίδιο το gameplay, πάντα δεδομένου του «σκελετού» του σεναρίου. Χωρίς περισσότερες πληροφορίες να έχουν γίνει γνωστές, αυτό που σίγουρα μπορεί να ειπωθεί είναι πως η ομάδα ανάπτυξης έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία μιας ατμόσφαιρας πιστής στο κλίμα της ταινίας, με την αντίστοιχη αισθητική και προσοχή στην λεπτομέρεια. Το τελευταίο φαίνεται να αποτελεί ένα είδος «στοιχήματος» για τους δημιουργούς, αφού η πιστότητα στην ταινία είναι εκπληκτική και φανερή από το πρώτο λεπτό. Για τον λόγο αυτό τα μέλη της ομάδας ανάπτυξης έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα και κασέτες VHS για τα αντίστοιχα εφέ, ενώ το film grain ασφαλώς δηλώνει δυναμικά το παρόν, έχοντας σαν αποτέλεσμα την πλήρη «κυριαρχία» της ‘70s retro sci-fi, σκοτεινής και «ρυπαρής» οπτικής του μέλλοντος. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως από τεχνικής άποψης το Alien: Isolation φαντάζει εκτός τόπου, αφού η μηχανή γραφικών που βρίσκεται πίσω από τον τίτλο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για αυτόν και δείχνει να τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά.



Στο κομμάτι της παρουσίασης, η Amanda έπρεπε να μεταφερθεί σε διαφορετικά σημεία του διαστημικού σταθμού και να αναζητήσει συγκεκριμένα αντικείμενα, στην κλασσική φόρμα του survival horror, ενώ χρήση των vents δίνουν ένα στοιχείο… metroidvania. Πολύ σύντομα λοιπόν η ηρωίδα ήταν μόνη της και με έναν εξαιρετικά διακριτικό τρόπο η ένταση άρχισε να χτίζεται, με την αίσθηση της απειλής να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Το επιβλητικό Alien δεν άργησε να κάνει την μεγαλειώδη εμφάνισή του ανακόπτοντας την πορεία της Amanda, με μια ιδιαίτερα προσεγμένη scripted σκηνή - φόρο τιμής στην ταινία. Η λέξη “scripted” είναι σίγουρα ένας από τους μεγαλύτερους φόβους των fans, αλλά και απειλές για την εμπειρία, ο τρόπος όμως που χρησιμοποιείται δεν επηρεάζει στο ελάχιστο το gameplay. Αυτό γιατί η συμπεριφορά της εξωγήινης φονικής μηχανής είναι πλήρως unscripted και δυναμική. Το Alien σχεδιάζει μόνο του την πορεία που θα ακολουθήσει, πως θα αναζητήσει το «θήραμά» του, αλλά και φυσικά με ποιόν τρόπο θα «κλείσει» την απόσταση από τον στόχο του. Και στην πράξη φαίνεται να δουλεύει, αφού -πέραν του γεγονότος ότι κατά τη διάρκεια της παρουσίασης κατάφερε να εξολοθρεύσει την ηρωίδα αρκετές φορές- η παρατηρητικότητα και ο τρόπος με τον οποίο αξιολογεί τις πηγές «θορύβου» είναι πραγματικά εντυπωσιακός, ορισμένες φορές επιστρέφοντας στο σημείο που είχε ήδη ψάξει αμέσως πριν για να βεβαιωθεί. Η Amanda βέβαια ως μηχανικός μπορεί να χρησιμοποιήσει μια σειρά από εργαλεία, καθώς και ένα περίστροφο το οποίο αποδεικνύεται κάτι λιγότερο από ανίσχυρο απέναντι στο Alien.



Ανακαλύπτοντας blueprints έχει την δυνατότητα να κατασκευάσει αντικείμενα όπως συσκευές παραγωγής θορύβου, χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και νάρκες EMP για να αποπροσανατολίσει το Alien και να κερδίσει πολύτιμο χρόνο μέχρι να κρυφτεί ή να φτάσει στον στόχο της. Φυσικά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το σήμα κατατεθέν της σειράς, ή αλλιώς το motion tracker, το οποίο όμως μπορεί να προδώσει την θέση της Amanda με την ίδια ευκολία που φανερώνει την θέση του Alien, μέσω του θορύβου που δημιουργεί. Ταυτόχρονα, με την χρήση του η εστίαση αλλάζει ανάλογα, καθιστώντας την ταυτόχρονη παρακολούθηση του motion tracker και πλήρη εποπτεία του περιβάλλοντος αδύνατη. Τέλος, δεδομένου ότι η χρήση ενός autosave feature θα λειτουργούσε αρνητικά στην εμπειρία, η αποθήκευση της προόδου γίνεται μέσω ειδικών συστημάτων επικοινωνίας (ή αλλιώς… τηλεφώνων) που βρίσκονται διάσπαρτα στον σταθμό, δημιουργώντας ταυτόχρονα με αυτόν τον τρόπο ακόμα μεγαλύτερη ένταση αφού το Alien μπορεί να καραδοκεί στην διαδρομή.



Αναμφισβήτητα, το Alien: Isolation βάζει υποψηφιότητα για έναν από τους πλέον εντυπωσιακούς τίτλους, όχι μόνο της ανάλογης θεματολογίας, αλλά και του survival-horror genre γενικότερα. Σίγουρα, ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα ανάπτυξης θα χειριστεί την κεντρική ιδέα της απομόνωσης και της καταδίωξης αναμένεται με ενδιαφέρον, καθώς είναι ιδιαίτερα δύσκολο να διατηρηθεί το ίδιο επίπεδο ενθουσιασμού όταν ακολουθείται το ίδιο μοτίβο από την αρχή μέχρι το τέλος, ωστόσο τα μέχρι στιγμής δείγματα μόνο θετικές εντυπώσεις αφήνουν. Ο τρόπος με τον οποίο η ένταση διαρκώς χτίζεται και οι «συναντήσεις» με το εμβληματικό δημιούργημα του H.R. Giger είναι κάτι περισσότερο από αξιομνημόνευτες, δημιουργώντας ένα σύνολο που υπόσχεται μια αξιομνημόνευτη εμπειρία. Επόμενη στάση: Sevastopol.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Creative Assembly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    SEGA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Alien: Isolation
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (70)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.alienisolation.com/ FOLLOWERS 7 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BigDaddy
    • Kalkanaros speaking.Μερα με τη μερα δειχνει ολο και πιο υποσχομενος τιτλος. Ευγε Κωνσταντινε ποτε να αναμενουμε Review ? (Εννοω πριν η μετα τη επισημη κυκλοφορια του?)

    • Geovra
    • Καλκανης respect!!! Πραγματικα περιμενουμε ενα καλο Alien based παιχνιδι πολλα χρονια τωρα....ειδωμεν

    • Koel700
    • το αστειο ειναι οτι αν τυχον αποτυχη (γνωριζοντας το πως ειναι κατανομημενη η δουλεια του καθενος..level designer..AI designer..concept artist...etc etc) η αποτυχια αυτη θα ειναι τοσο μεγαλιοδεις διοτι ουσιαστικα εχουν 1 ..μονο 1..ΑΙ να κανουν να λειτουργηση...του alien..εχουν τοσο καιρο για 1 ΑΙ να δειχνει και να αντιδραει ρεαλιστικα στο τι κανει η ηρωηδα..
      τα γραφικα πρεπει να ειναι καλα αλλα αυτο δεν μπορει να καταστρεψει το παιχνιδι...
      πως ειναι σχεδιασμενο το μερος (απο την στιγμη που πανε για metroidvania style) μπορει να ενοχληση αρκετα μεν αλλα σε ενα survivar horror μπορεις να το ξεπερασεις
      το ΑΙ ομως δεν δικαιολογειτε...ειναι Ο ΕΝΑΣ βασικος σου εχθρος
      θελω να λειτουργηση τοσο πολυ αυτο το παιχνιδι διοτι εχω βαρεθει καθε alien παιχνιδι να το μπερδεβουν οι δημιουργει με CoD

    • Connie GR
    • Το game πραγματικά φαίνεται ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το θέμα είναι πως θα καταφέρει η ομάδα ανάπτυξης να διαχειριστεί το θέμα της καταδίωξης και της απομόνωσης - αν δεν μιλάς για έναν τίτλο που διαρκεί π.χ. 4 ώρες. Το AI φαίνεται πάρα πολύ καλό, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Θα τα μάθουμε όλα στο review! ;)

*