Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Assassin’s Creed Unity GC Hands-On

Όπως είναι λογικό, το γεγονός ότι για κάθε τίτλο της σειράς Assassin’s Creed ο μέσος χρήστης ξέρει τι μπορεί να περιμένει, δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτό που προκαλεί όμως ιδιαίτερη εντύπωση, είναι το πώς η ομάδα της Ubisoft καταφέρνει να προσφέρει με κάθε νέο entry κάτι «φρέσκο» στη σειρά και να δίνει αυτήν την ξεχωριστή αίσθηση κάθε φορά. Το Assassin’s Creed Unity δεν αποτελεί εξαίρεση - και το Enternity είχε τη δυνατότητα να το διαπιστώσει από πρώτο χέρι, σε ένα hands-on session του πολυαναμενόμενου τίτλου. Στο πλαίσιο της Gamescom 2014 λοιπόν, ο Olivier Ged ανέλαβε την… ξενάγηση σε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον κομμάτι, ως συμπαίκτης σε ένα co-op heist mission.



Οι co-op αποστολές διαχωρίζονται από το main story του τίτλου, με ένα «ιδανικό» αριθμό συμμετεχόντων για την κάθε μία, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός, ενώ οι συμπαίκτες μπορούν είτε να «βρεθούν» μέσω του matchmaking, είτε μέσα από τη δημιουργία ενός private session.  Έχοντας αναφέρει αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα rewards δεν αλλάζουν, κάτι που σημαίνει ότι μια αποστολή των τεσσάρων ατόμων μπορεί να ολοκληρωθεί από… έναν (ή δύο) - και το αντίστροφο, με την «αμοιβή» να μοιράζεται ανάλογα. Στο συγκεκριμένο heist λοιπόν, ο στόχος ήταν απλός: η κλοπή ενός θησαυρού βαθιά κρυμμένου στις κατακόμβες του Παρισιού και η απόδραση από το σημείο. Εν προκειμένω η stealth προσέγγιση ήταν το κλειδί, αφού σε περίπτωση ανακάλυψης από τους φρουρούς και σήμανσης του συναγερμού, η ανταμοιβή ήταν μικρότερη. Το Assassin’s Creed, σε έναν βαθμό λόγω της ίδιας της φύσης του αντικειμένου που πραγματεύεται, έδινε ιδιαίτερη σημασία στο stealth, αν και ομολογουμένως αυτό δεν ήταν το πλέον δυνατό του σημείο. Με το Unity όμως, η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται πως έχει κάνει κάποια βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αφενός έχουμε το updated σύστημα χειρισμού, το οποίο απαιτεί μια κάποια εξοικείωση, με εμφανείς αλλαγές σε σχέση με τους προκατόχους του - και την δυνατότητα crouching με την χρήση του trigger, βοηθώντας τον πρωταγωνιστή να κρυφτεί πίσω από κιβώτια και κάθε λογής εμπόδια και να κινηθεί αθόρυβα στο χώρο. Επιπρόσθετα, σε περίπτωση αναγνώρισης η σιλουέτα του χαρακτήρα φανερώνει την τελευταία γνωστή θέση, υιοθετώντας με αυτόν τον τρόπο έναν βασικό μηχανισμό του Splinter Cell.



Η ανάπτυξη του χαρακτήρα είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο του Assassin’s Creed Unity, με το κάθε skill tree να προσφέρει διαφορετικές ικανότητες και να παίζει το δικό του ρόλο στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού συνόλου. Περεταίρω παραμετροποίηση επιτυγχάνεται μέσω της επιλογής των διαφορετικών κομματιών ένδυσης, προσφέροντας αύξηση στα επιθυμητά attributes, πάντα γύρω από τις τέσσερις διαφορετικές προσεγγίσεις: ‘agile’, ‘deadly’, ‘unseen’ και ‘resilient’.  Το πλήθος των συνδυασμών στην «ειδίκευση» των ασσασσίνων που θα απαρτίζουν τα μέλη της ομάδας μπορεί να προσφέρει πόντους στο replayability, αυτό όμως δεν είναι και ο μοναδικός παράγοντας. Σε μια εξαιρετική κίνηση από πλευράς ομάδας ανάπτυξης, η κάθε αποστολή θα αλλάζει layout, με την διάταξη του χώρου, των κλειδωμένων θυρών, των φρουρών αλλά και του κάθε εχθρού να είναι διαφορετική κάθε φορά που επαναλαμβάνεται. Σε συνδυασμό με το τον αριθμό των αποστολών που θα είναι διαθέσιμες κατά την κυκλοφορία του τίτλου, το co-op κομμάτι υπόσχεται πολλές ώρες διασκέδασης.



Η εμφάνιση τεσσάρων ασσασσίνων κατά την αποκάλυψη του Unity στην φετινή Ε3 αναπόφευκτα τράβηξε το ενδιαφέρον των fans του τίτλου - και από ότι έχει αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής, αποδεικνύεται ότι το co-op θα είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του νέου τίτλου της σειράς. Η ενσωμάτωση αποστολών ξεχωριστών από το main story είναι σίγουρα μια ευπρόσδεκτη προσθήκη, η δημιουργία όμως χαρακτήρων που ειδικεύονται σε έναν συγκεκριμένο τύπο προσέγγισης - και οι δυνατότητες που προσφέρονται μέσα από την δράση αυτών σε randomized επίπεδα, εκτοξεύουν τον δείκτη της διασκέδασης και του replayability στα ύψη. Το τάγμα των ασσασσίνων επιστρέφει και η νέα τους περιπέτεια φαίνεται πιο συναρπαστική από ποτέ.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Naked Snake
    • Τέσσερις ασσασίνοι,Παρίσι 18ος αιώνας...υπάρχει κάτι απο 3 σωματοφύλακες στο όλο concept ή μου φαίνεται?Το video πάντως παρότι πιστεύω ότι η σειρά έχει γεράσει κάπως γρήγορα ήτανε κορυφαίο.

    • Shepard
    • Μετα το Witcher 3, ο τιτλος που εχει παρει την 2η θεση στην λιστα μου!

      Όλα τα υπολοιπα είναι κατι σκαλοπάτια κατω...

    • Koel700
    • Εντομεταξυ το co-op θα ειναι τοσο αχρηστο ..μα τοσο αχρηστο...σκεψου εε..εισαι ο ταδε assassin και μπορεις να σκοτοσεις ολοκληρες στρατιες μονος σου λογο του αθλοια ευκολου συστηματος μαχης...τωρα θα εχεις και αλλους μαζι...

*