Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Evolve GC Hands-On

Αρκετοί τίτλοι έκαναν αίσθηση στη φετινή Ε3, δεδομένης της περιόδου που διανύουμε και τον ερχομό της νέας γενιάς συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας. Ένας από αυτούς τους τίτλους που κατάφεραν να διακριθούν και να αφήσουν πολλές υποσχέσεις για την κυκλοφορία τους είναι αναμφίβολα το EVOLVE. Όπως είναι λογικό, η παραγωγή της Turtle Rock Studios δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ούτε από την Gamescom, με ακόμα περισσότερο περιεχόμενο, διαθέσιμο για ένα hands-on session. Φυσικά, το Enternity ήταν εκεί για να μεταφέρει τις εντυπώσεις από ένα τέτοιο event. Έτσι λοιπόν, μετά από μια σύντομη εισαγωγή από μέλη της ομάδας ανάπτυξης, το κυνήγι γρήγορα ξεκίνησε.



Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη, το EVOLVE χρησιμοποιεί ένα συμμετρικό-ασύμμετρο τύπο gameplay, θέτοντας τέσσερις παίκτες-κυνηγούς, αντιμέτωπους με έναν παίκτη-«τέρας». Μπορεί να ακούγεται άδικο, αλλά η αλήθεια απέχει πολύ από την πρώτη εντύπωση. Ο στόχος των «κυνηγών» είναι απλός. Να αναζητήσουν και να σκοτώσουν το τέρας, όσο το δυνατόν συντομότερα. Για το τέρας αρχικός στόχος είναι η αποφυγή και η εξολόθρευση -και κατανάλωση- της άγριας ζωής, μέχρι την επιτυχή «εξέλιξη», η οποία χωρίζεται σε τρία στάδια. Στη συνέχεια, το ζητούμενο είναι η καταστροφή ενός power generator. Στην ομάδα των «κυνηγών» ο Assault αποτελεί την αιχμή του δόρατος, με ισχυρό οπλισμό και δύναμη πυρός και είναι ο κύριος υπεύθυνος για την «ζημιά» που προκαλείται στο τέρας. Ο ρόλος του Medic προφανώς δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, ενώ ο support προσφέρει πολύτιμη υποστήριξη στα μέλη της ομάδας, τόσο επιθετικά όσο και αμυντικά. Τέλος, ο Trapper με τη σειρά του επιτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, αφού μπορεί να “παγιδεύσει” το τέρας, καθιστώντας το ακίνητο, ούτως ώστε να δεχθεί το damage από την υπόλοιπη ομάδα, ενώ ο πιστός του... “σκύλος” ανιχνεύει την παρουσία  του και οδηγεί προς την κατεύθυνσή του.



Ο κάθε ρόλος έχει διαφορετικούς χαρακτήρες, ο καθένας με τον προσωπικό του οπλισμό και εξοπλισμό, κάτι που σημαίνει πως η ομάδα των ανθρώπων έχει πολλές εναλλακτικές στην διάθεσή της για να ανταπεξέλθει σε κάθε περίσταση και μορφή πρόκλησης. Η συνεργασία ανάμεσα στους παίκτες είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη, αν η ομάδα θέλει να διεκδικήσει με αξιώσεις τη νίκη. Φυσικά, όποιος ξεφεύγει από την πορεία που ακολουθούν τα υπόλοιπα μέλη απομονώνεται και γίνεται εύκολη λεία, ενώ η εστίαση στον ρόλο του καθενός είναι ιδιαίτερα σημαντική, ούτως ώστε να επιτευχθεί η πλήρης εκμετάλλευση των αβαντάζ και η δημιουργία ενός αποτελεσματικού συνόλου.
Το EVOLVE χρησιμοποιεί ένα συμμετρικό-ασύμμετρο τύπο gameplay, θέτοντας τέσσερις παίκτες-κυνηγούς, αντιμέτωπους με έναν παίκτη-«τέρας».
Ο παίκτης που διαλέγει το τέρας, φυσικά και έχει μια -πολύ- μικρότερη γκάμα επιλογών στη διάθεσή του, αλλά αποζημιώνεται με εξαιρετικά υψηλή αντοχή, μεγάλη επιθετική δύναμη και ικανότητες που το καθιστούν τον ιδανικό κυνηγό θηράματος. Για τις ανάγκες του demo, δύο είδη τεράτων ήταν διαθέσιμα, ο Goliath και το Kraken. Ο Goliath ήταν ήδη γνωστός από την παρουσίασή του στην φετινή Ε3, με τα καταστρεπτικά του χτυπήματα να κλέβουν την παράσταση. Το Kraken, από την άλλη, προσφέρει μια διαφορετική πρόταση, με δυνατότητα πτήσης και εναλλαγή των επιθέσεων από melee σε ranged, προσφέροντας καταιγιστικά combos από επιθέσεις, καθιστώντας το έναν εξαιρετικά ευέλικτο -αλλά και θανατηφόρο- αντίπαλο.



Η ίδια η δομή του gameplay λειτουργεί «διαισθητικά» στους παίκτες, εμπνέοντας τη συνεργασία - ή το ένστικτο επιβίωσης, ανάλογα την «πλευρά» που βρίσκεται ο καθένας. Τα εργαλεία που έχει ο κάθε παίκτης στην διάθεση του έχουν κάποιο ξεκάθαρο σκοπό, ενώ πάνω απ’ όλα είναι διασκεδαστικά στη χρήση. Αυτό που προκαλεί την μεγαλύτερη εντύπωση όμως είναι η αλλαγή της δυναμικής και της ισορροπίας δυνάμεων. Τα πρώτα λεπτά για τους κυνηγούς είναι ένας αγώνας δρόμου, αφού στα πρώτα στάδια της εξέλιξής του, το τέρας είναι σχετικά ευάλωτο και μπορεί να εξολοθρευτεί σχετικά ευκολότερα. Για το τέρας πάλι, τα πρώτα λεπτά είναι μια συνεχής αποφυγή και γρήγορη εξόντωση θηραμάτων, ούτως ώστε να επιτευχθούν τα στάδια της εξέλιξης. Σταδιακά όμως, η ισχύς και η υπεροχή «αλλάζει» χέρια και οι κυνηγοί γίνονται κυνηγημένοι, αφού η δύναμη του τέρατος στο τελευταίο επίπεδο εξέλιξης είναι καταστρεπτική. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη, η προσπάθεια που θα χρειαστεί όμως για την εξόντωσή του θα είναι πολύ μεγαλύτερη και ο συντονισμός των κινήσεων θα πρέπει να είναι άριστος.



Με απλά λόγια, το EVOLVE είναι ένας από τους πλέον υποσχόμενους τίτλους για την χρονιά που μας έρχεται. Βάθος στο gameplay, πληθώρα επιλογών, κάθε αγώνας ένα συναρπαστικό κυνήγι με τους ρόλους να αλλάζουν - και μια εμπειρία που δύσκολα αντιγράφεται. Με τα όσα έχει αποκαλύψει η Turtle Rock Studios μέχρι στιγμής, το EVOLE είναι ίσως το πλέον αναμενόμενο shooter μέχρι στιγμής. Με την αποκάλυψη ακόμη περισσότερων πληροφοριών, η αναμονή μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015 θα είναι μάλλον… ανυπόφορη.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Turtle Rock Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Evolve
    • 16+ pegi 16+
      • 6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://evolvegame.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*