Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ubisoft @ E3 2015: Aisha + Yves = LFE

*
Η Ubisoft έχει καταλήξει πλέον στη μανιέρα της. Όχι μόνο ως προς το βασικό design των μεγάλων παραγωγών της αλλά και προς τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί σε κάθε παρουσίασή της σε E3. Κάθε χρόνο τιμά τους στυλοβάτες της, χωράει κάποια έκπληξη, ξεφεύγει και κάποιο καινούριο IP. Και το Just Dance. Πάντα το Just Dance.

South Park: The Fractured But Whole
Βέβαια όλα πάνε καλά όταν η αρχή γίνεται με νέο τίτλο South Park. Το South Park: The Fractured But Whole ήταν το καλωσόρισμα. Στη σκηνή βρέθηκαν οι δημιουργοί της σειράς South Park για να πάρουν μερικά λόγια πίσω. Μετά το The Stick Of Truth είχαν ορκιστεί ότι δεν θα μπλέξουν ποτέ ξανά με video game διότι η διαδικασία ήταν εξοντωτική. Αλλά να που το κάνουν.



Ο τίτλος που αναπτύσσεται για PC, Xbox One και PS4, δεν αναπτύσσεται από την Obsidian Entertainment όπως ο προηγούμενος. Ελπίζουμε η αλλαγή φρουράς να βγει σε καλό πάντως. Ειδάλλως…περιμένουμε πως και πως. Η προηγούμενη προσπάθεια ήταν απολαυστική άλλωστε.

Assassin’s Creed: Syndicate
Παρουσίαση Ubisoft χωρίς Assassin’s Creed δεν γίνεται και το Syndicate εμφανίστηκε κανονικότατα με νέο CG trailer και, ευτυχώς, gameplay demo.







The Division
Στην περίπτωση του The Division, που βρίσκεται πλέον κοντά αφού κυκλοφορεί 8 Μαρτίου του 2016, συνέβη κάτι παράξενο. Αυτό δεν ήταν η επίδειξη των Dark Zones του παιχνιδιού που μπορείτε να δείτε λίγο πιο κάτω, αλλά σχετιζόταν με το beta testing.


Στην παρουσίαση της Microsoft ανακοινώθηκε ότι έρχεται public beta, αποκλειστικά για Xbox One, μέσα στο Δεκέμβριο και πως οι κάτοχοι της κονσόλας της Microsoft θα είναι οι πρώτοι που θα μπορέσουν να δοκιμάσουν ουσιαστικά το παιχνίδι.


Ο Ryan Bernard όμως, Creative Director του παιχνιδιού, ανακοίνωσε ότι έρχεται beta μέσα στο χρόνο και για όλες τις εκδόσεις, δηλαδή PS4, Xbox One και PC. Οπότε δεν αποκλείεται η αποκλειστικότητα στο testing να μετριέται…σε μέρες.

Rainbow Six Siege
Πιο δυναμική ήταν η παρουσία του Rainbow Six Siege φέτος. Είδαμε cinematic trailer, γνωρίσαμε την Angela Bassett ως “Six” και δεν έλειψε ούτε gameplay demo. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι επιστρέφει το Terrorhunt mode με 4 modes, με υποστήριξη για έναν έως τέσσερις παίκτες και την πιο απαιτητική τεχνητή νοημοσύνη στην ιστορία της σειράς.





Επιπλέον στις 24 Σεπτεμβρίου ορίστηκε η beta, που θα τρέξει σε όλα τα υποστηριζόμενα formats, η οποία θα επιτρέψει στους παίκτες να δοκιμάσουν PvP και το Terrorhunt.
Μπορεί να ρίχνουν το ρυθμό μιας παρουσίασης αλλά και τα expansions έχουν δικαίωμα στη ζωή. Η Ubisoft είχε δύο σχετικές ανακοινώσεις. Η αφορά το The Crew, παρότι ο ίδιος ο τίτλος δεν εξασφάλισε διθυραμβικές κριτικές.



Το πρώτο expansion ονομάζεται Wild Run, φέρνει νέους τύπους οχημάτων (μοτοσικλέτες, monster trucks, dragsters, drifters) και νέο event, γνωστό ως The Summit. Η επέκταση δεν έχει τιμολογηθεί ακόμη, θα γίνει πάντως διαθέσιμη στις 17 Νοεμβρίου. Στη συνέχεια, έχουμε το Awesome Level Max Expansion για το Trials Fusion που σίγουρα θεωρείται απόλυτα περιγραφικός.



Πάντως έχει μυστικά. Στην πραγματικότητα πρόκειται για την ονομασία ενός πακέτου από δύο DLC. Το ένα λέγεται Awesome Adventure και το άλλο RedLynx vs. All-Stars. Το δεύτερο περιλαμβάνει 22 επίπεδα. Τα μισά σχεδιάστηκαν από την ομάδα ανάπτυξης, τα υπόλοιπα όμως είναι επιλεγμένες δημιουργίες παικτών. Το νέο περιεχόμενο κυκλοφορεί στις 14 Ιουλίου.

Just Dance 2016
Το Just Dance 2016 δεν πρόκειται να φέρει τα πάνω κάτω στην εμπορικά επιτυχημένη συνταγή, θα την κάνει όμως κάπως πιο προσιτή. Το Just Dance 2016 λοιπόν δεν χρειάζεται κάμερα αφού αρκεί το Just Dance Controller App και ένα smartphone.



Στην ουσία αυτό που είδαμε πέρυσι ως Just Dance Now για smartphones ενσωματώνεται φέτος ως λειτουργία στο κανονικό παιχνίδι. Ο τίτλος αναμένεται τον Οκτώβριο για Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, Wii και Wii U. Kαι πάνω που έγινε τεχνικά πιο προσιτό το Just Dance 2016, ανακοινώθηκε το Just Dance Unlimited, συνδρομητική υπηρεσία με την οποία εξασφαλίζεται σταθερή ροή περιεχομένου. Πρόκειται δηλαδή για αυτό που θα έπρεπε να είναι γενικά το Just Dance. Σε συνδυασμό όμως με ετήσιες κυκλοφορίες…δεν είμαστε και πολύ σίγουροι για την εντύπωση που θα κάνει η υπηρεσία.

Trackmania Turbo
Η Ubisoft ανακοίνωσε το Trackmania Turbo που ξεφεύγει από το PC για να εμφανιστεί και σε κονσόλες. Οπότε αναμένεται σε PC και Xbox One στις 26 Νοεμβρίου.



Η σχετική παρουσίαση στάθηκε κυρίως στο track builder mode, το οποίο επιτρέπει τη δημιουργία νέων διαδρομών, στην τύχη, με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Anno 2205
Η Blue Byte Software επιστρέφει στο μέλλον με την ανακοίνωση του Anno 2205, του μόνου τίτλου που ανακοινώθηκε αποκλειστικά για PC σε παρουσίαση μεγάλου publisher. Ο τίτλος έρχεται στις 3 Νοεμβρίου.



Ως συνήθως οι παίκτες καλούνται να χτίσουν πόλεις, να αναζητήσουν πρώτες ύλες και πλούτη σε άλλους πλανήτες κ.ά.

Ghost Recon: Wildlands
Το Ghost Recon επανέρχεται, αλλά κάπως διαφορετικό. Η ανακοίνωση του Ghost Recon: Wildlands έμεινε για το τέλος της παρουσίασης και έγινε από τον Yves Guillemot, τον CEO της γαλλικής εταιρείας και έδειξε ότι το Ghost Recon μπαίνει στο club των open world games, υποστηρίζει solo αλλά και co-op play σε PC, Xbox One και PS4. Η βασική ανάπτυξη γίνεται στην Ubisoft Paris, αλλά συνεισφέρουν και άλλες 5 ομάδες, κατά τη συνήθη πρακτική της Ubisoft.



Όπως και να έχει το παιχνίδι τοποθετείται στο εγγύς μέλλον και περιστρέφεται γύρω από την προσπάθεια μιας τετραμελούς ομάδας US Elite Special Operations να διαλύσει το καρτέλ Santa Blanca. Και φυσικά γίνεται χαμός. Δείτε το gameplay trailer και θα καταλάβετε.

For Honor
Το For Honor ήταν το νέο IP της Ubisoft για τη φετινή παρουσίαση. Εμφανίστηκε γρήγορα-γρήγορα, μόλις μετά το νέο South Park. Πρόκειται για νέο παιχνίδι με έμφαση στη μάχη σώμα με σώμα και οι τρεις διαθέσιμές παρατάξεις είναι ευρωπαίοι ιππότες, Vikings και samurai.



Το live gameplay demo έτρεχε σε PS4 και είδαμε δύο ομάδες των τεσσάρων να ρίχνονται στο πεδίο τη μάχης. Η εταιρεία μιλά για νέο, διαφορετικό σύστημα μάχης που ονομάζει “The Art Of Battle”. Όπως και να βαφτίζεται το οτιδήποτε, το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2016.

Η Ubisoft αντιγράφει σταθερά τον εαυτό της
Όπως πολλοί τίτλοι της εταιρείας βασίζονται σε παρόμοιους βασικούς μηχανισμούς, έτσι και οι παρουσιάσεις της πατούν πάνω σε γνωστή συνταγή πια. Η Aisha Tyler είναι πλέον η δεδομένη οικοδέσποινα που κρατά το ύφος και το χιούμορ σε “gamey” επίπεδα. Οι βωμολοχίες έχουν χώρο στη σκηνή, όχι μόνο από την ίδια αλλά και από οποιονδήποτε. Δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο, αλλά είναι μια πικάντικη διαφορά που υπογραμμίζει, υποθέτουμε, την ευρωπαϊκή νοοτροπία της εταιρείας. Κάποια πράγματα που λέγονται στη σκηνή της Ubisoft θα προκαλούσαν επικοινωνιακά ηλεκτροσόκ σε άλλες εταιρίες.



Μια παράδοση ακόμη είναι η ανακοίνωση κάθε νέου IP ή “μεγάλου” τίτλου να γίνεται από τον Yves Guillemot, τον CEO της εταιρείας. Είναι σαν να θέλει να κρατά το καλύτερο για τον εαυτό του, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα πεταχτεί ξαφνικά στη σκηνή από τα πρώτα καθίσματα, από όπου και παρακολουθούσε ο ίδιος τα τεκταινόμενα. Μήπως όμως αυτή η στιγμή είναι πιο σημαντική για τον εκάστοτε lead designer; Λεπτομέρειες όλα αυτά φυσικά. Η Ubisoft έχει κάθε φορά τα σίγουρα σε core και casual επίπεδο, νομοτελειακά βγάζει και ένα νέο IP από το καπέλο σε κάθε E3 και γίνεται κάπως…προβλέψιμη πια. Βέβαια όταν έρθουμε μούρη με μούρη με έναν samurai, έναν Viking και έναν ιππότη είμαστε διατεθειμένοι να αναθεωρήσουμε.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Τα πιο πολλα triple A της Ubisoft μου φαινονται λιγο soulless. Και οπου δεν ισχυει αυτο, τους βγηκε κατα λαθος σχεδον. Πχ Far Cry 3 ο Vaas που ηταν ολα τα λεφτα, δεν ειχε πρωταγωνιστικο ρολο στο σεναριο. Το Assassins Creed 2 επισης εξαιρεση, ισως λογω του ιταλικου setting. Και τωρα μια απο τα ιδια βλεπω. Αντε να θυμηθεις πoιο Tom Clancy ειναι ποιο. To καινουργιο Assassins ποσο πιο generic; Τα lower budget παιχνιδια τους ομως ειναι φοβερα.

    • yaponvezos
    • @PORTAL

      Για την περίπτωση του Assassin's Creed II που αναφέρεις, ίσως να έπαιξε ρόλο και ότι υφίστατο ακόμη ο Desilets στη ubisoft τότε. Έφυγε λίγο πριν το τέλος της ανάπτυξης.

    • AnimaPura
    • Τα τρια Tom Clancy (δυο ουσιαστικά γιατί το Ghost Recon μάλλον πιστολιάζει το σενάριο) είναι από τα πιο αναμενόμενα για εμένα την σεζόν που μας έρχεται.

*