Ενώ λεπτομέρειες για το story mode του τίτλου δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, στην παρουσίαση και το build που ήταν διαθέσιμο για της ανάγκες της έκδοσης, ο αιμοσταγής Kano κάνει την δυναμική του επιστροφή, ενώ ανάμεσα στους νεοεισερχόμενους χαρακτήρες υπάρχει και η κόρη των Johnny Cage και Sonya Blade (ναι, αυτών ακριβώς). Από την πρώτη κιόλας στιγμή, το MKX στους θεμελιώδεις μηχανισμούς κίνησης έχει ακριβώς την ίδια αίσθηση με αυτήν του προκατόχου του - πάντα με τις βελτιώσεις που έχει φροντίσει να ενσωματώσει η ομάδα ανάπτυξης. Η πρώτη από αυτές είναι η προσθήκη των interactive επιπέδων, κάτι που αποκαλύφθηκε και από το reveal του τίτλου στην φετινή Ε3. Τα σημεία του κάθε επιπέδου που προσφέρουν το ανάλογο interaction μπορούν να αναγνωριστούν εύκολα, ενώ αυτό επιτυγχάνεται με το πάτημα ενός και μόνο κουμπιού. Η χρησιμότητα τους, από την άλλη, δεν είναι πάντα η ίδια. Άλλα κομμάτια του σκηνικού προσφέρουν το προφανές - δυνατότητα γρήγορου damage, ενώ άλλα μπορούν να μεταφέρουν τον παίκτη μακριά από τον αντίπαλο, ή να αποκρούσουν κάποια επίθεση από συγκεκριμένη κατεύθυνση.
Προσθηκών συνέχεια, και αυτή που μάλλον κρίνεται ως η πλέον εύκολα αναγνωρίσιμη, είναι τα διαφορετικά στυλ, τα οποία μεταφράζονται σε διαφορετικές ικανότητες και move sets. Ο κάθε χαρακτήρας πλέον διαθέτει και από τρία διαφορετικά στυλ, τα οποία και επιλέγονται πριν από κάθε μάχη. Αυτά μπορεί να δίνουν έμφαση στην απόσταση, σε διαφορετικά abilities ή σε συγκεκριμένες λύσεις που προσφέρονται για την εκάστοτε περίσταση. Για αρκετούς χαρακτήρες το κάθε style ουσιαστικά αντιπροσωπεύει κάποια από τις «μορφές» ή βασικά σετ κινήσεων που είχε σε παλιότερους τίτλους της σειράς. Το gameplay παραμένει το ίδιο γρήγορο και άμεσο, με την σύνδεση αλλεπάλληλων combos να έρχεται φυσικά και να δίνει μια αίσθηση ελευθερίας, εμπνέοντας τον κάθε παίκτη να επιλέξει και να συνδυάσει τις κινήσεις που του ταιριάζουν στην φιλοσοφία παιχνιδιού ή τον τρόπο προσέγγισης που έχει επιλέξει για κάθε μάχη. Τα X-Ray moves κάνουν την δυναμική τους επιστροφή πιο «οδυηρά» από ποτέ, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και τα αγαπημένα fatalities. Όσον αφορά τα τελευταία, η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται πως άφησε την… φαντασία της ελεύθερη, με το αποτέλεσμα να είναι ορισμένες από τις πιο βίαιες και αποτρόπαιες «εκτελέσεις» που έχουν αποτυπωθεί ποτέ σε video game.
Από τα πρώτα δείγματα, το Mortal Kombat X φαίνεται πως ακολουθεί στην πορεία που χάραξε ο προκάτοχός του, κρατώντας όλα τα κομμάτια που τον καθιέρωσαν στην συνείδηση των fans και επεκτείνοντας πάνω σε αυτά. Ταυτόχρονα, η NetherRealm Studios δίνει την εντύπωση πως κατά την ανάπτυξη του τίτλου ήταν πιο «ελεύθερη» να ενσωματώσει ιδέες, δεδομένης της επιτυχίας του MK9 και της προσέγγισης που ακολουθήθηκε για αυτό. Όπως όλα δείχνουν, το Mortal Kombat επιστρέφει για τα καλά, πιο βίαιο, πιο αιματηρό και πιο συναρπαστικό από ποτέ.
Τρέχουν τα σάλια...μακράν το κορυφαίο fighting game κατ'εμέ της προηγούμενης γενιάς.Σε όλα του απολαυστικό.
Και συνεχιζει φιλε Μysterious απλα.
Παίδες... θα πέσει ΠΟΛΥ ξύλο. :P
Ελα να ρέει άφθονο ξυλό !! Ετσι θελουμε.......You will never win...
Θα πέσει το βρομόξυλο της αρκούδας!!!
Ξυλίκη φατάλιτη η απόλυτη ηδονή!
ε ρε ξυλο που θα πεσει παλι...μου αρεσει που κραταει το χαρακτηρα του komplete edition...περιμενα καλυτερο οπτικο τομεα αλλα ποτε τα ΜΚ δεν εφερναν στα ορια τους τα μηχανηματα οποτε θα το δεχτουμε...γνωριζουμε ημερομηνια κυκλοφοριας:
H σειρα εχει γυρισει με πολύ αγριες διαθεσεις και θα μονοπωλησει αρκετο κοσμο...
μια απο τα ιδια, σαν να βλεπω το 9 σε remastered μορφη. Καμια εξελiξη, ιδια animations και γραφικα.
@majorfox Δεν έχεις τόσο άδικο σε αυτο που λές,απλα στους καμένους φάν μεχρι και οι μικρες αλλαγές κάνουν το παιχνίδι πολύ διαφορετικό
Αναμένω καθώς με το 9 δεν ασχολήθηκα
Ολόιδιο με το mk2 είναι καμία αλλαγή!
Η εντύπωση μου ή έχει αισθητά καλύτερα γραφικά από το προηγούμενο;
Ειχα χρόνια να παρω fighting game αλλα το συγκεκριμενο αξιζει να γινει day one
τα σπαει
Αυτό περιμένω. Το καλύτερο fighting όλων των εποχών! Το MKX θα είναι ότι καλύτερο έχουμε παίξει, είμαι σίγουρος.