Μετά από κλήρωση που έκανε το Enternity, βγήκαν τα ονόματα των τυχερών που κερδίζουν τα HTC One και HTC One X, προσφορά της HTC. Έτσι, από αύριο και μέχρι τις 15 Ιουνίου θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας (στο info-at-enternity.gr) για να συνεννοηθούμε σχετικά με την αποστολή τους η φίλη του site με το username sofiakokolidou (HTC One) και ο φίλος του site με το Facebook Name John Dodop (HTC One X). Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς.

Ήδη 6 αντίτυπα του Injustice: Gods Among Us σας περιμένουν εδώ.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Για να μπείτε στην κλήρωση για το HTC One, θα πρέπει να μαζέψετε 200 πόντους βάσει του συστήματος συλλογής που αναλύεται στη σχετική σελίδα. Πώς κέρδισε το htc one από το facebook; Επίσης οι υπερσύνδεσμοι βγάζουν και οι δύο στο htc one x :)
Εάν έκανες share μέσω facebook παίρνεις αυτόματα μέρος στην κλήρωση ή για τους χρήστες του σάιτ έπρεπε να μαζέψουν απλά 200 πόντους!
Για να μπείτε στην κλήρωση για το HTC One X, θα πρέπει να κάνετε like και share τη σχετική ανάρτηση στο Facebook
Ανάποδα έβαλα τα ονόματα παιδιά, sorry. Το HTC One είναι μέσω site, το HTC One X μέσω FB. Διορθώνω ;)
ok τότε δεκτό
προφανως ειναι λαθος τυπογραφικο του παυλου....θα τα μπερδεψε....λογικα ειναι τραμπα τα δωρα το ΗΤC ONE το κερδιζει η κοπελα και το HTC ONE X κερδιζει ο φιλος απο το fb....
μπράβο στους νικητές!!καλορίζικα τα κινητά!!
Να τα χαίρονται τα παιδιά!!!
Καλοδουλευτα τυχερακηδες :)
Συγχαρητήρια στους νικητές!
Αχχ...ατυχησαμε και παλι ;/ πφφφ τυχεροι! Καλοριζικο παιδια!!
Πάλι άτυχη.Να δούμε πότε θα κερδίσουμε κάτι και εμείς.Είμαστε και στη σελίδα σας στο fb και εδώ...
Συγχαρητήρια στους νικητές!
ck δεν σου το απαγορεύει κανείς....
Να τα χαίρονται τα παιδιά!!!
Συγχαρητήρια
Congratulations!!!!