
Η τρισδιάστατη απεικόνιση του Nintendo 3DS φέρνει μαζί της και κάποιες απαιτήσεις που ίσως ξενίσουν σε πρώτη φάση όσους έχουν συνηθίσει να απολαμβάνουν ένα video game σε φορητό σύστημα. Η ιδανική τοποθέτηση του συστήματος είναι ακριβώς απέναντι από τα μάτια του χρήστη σε μία απόσταση 30-35 εκατοστών, αλλά σε σταθερή θέση. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι κάτι τέτοιο είναι μόνο το ιδεατό σενάριο. Όσο κι αν προσπαθήσαμε και στους τρεις τίτλους να διατηρήσουμε ακίνητο το Nintendo 3DS, κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό, λόγω της φύσης της φορητής συσκευής. Σχεδόν και υπό τις πιο… ιδανικές συνθήκες, με τα χέρια μας σχεδόν ακινητοποιημένα πάνω σε ένα τραπέζι, το σύστημα έκανε κάποιες κινήσεις στο χώρο.

Αυτό που προκάλεσε αυτή η κίνησή μας ήταν μία σειρά από διπλά είδωλα που χρειάστηκαν λίγα δευτερόλεπτα για να επανέλθουν στο "ενιαίο" 3D αποτέλεσμα. Η κατάλληλη γωνία θέασης δεν είναι δύσκολο να εντοπιστεί, ωστόσο κατά τη διάρκεια αναπαραγωγής ενός τίτλου είναι πιθανό να χρειαστεί να κουνήσετε λίγο το σύστημα παραπάνω για να το επαναφέρετε στο ιδανικό σημείο. Σε αυτό τον τομέα βέβαια παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και το πόσο έντονο είναι το 3D effect, ανάλογα με τη θέση που έχετε ορίσει στο slider. Στις περιπτώσεις που το slider βρίσκεται κάτω από τα μισά, η δυσκολία που θα συναντήσετε είναι σαφώς μικρότερη.
Διαβάστε το συνολικό αφιέρωμα του Enternity σε πέντε διαφορετικά άρθρα:
- Nintendo 3DS: Το σύστημα
- Nintendo 3DS: Η τεχνολογία
- Nintendo 3DS: Οι επιδόσεις
- Nintendo 3DS: Το λειτουργικό
- Nintendo 3DS: Συμπεράσματα
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Xmm gia na doume ti mporei na ginei gia an antimetopistei ke afto to themataki
Χμμ... δεν το ήξερα αυτό. Η αλήθεια είναι πως με βάζει σε σκέψεις...
Καινοτομία. Μιλάμε για την πρώτη σταθερή φορητή? :D
Ψιλοβλακεία αυτό...
Hmmmm
Το θέμα είναι να δούμε στο τέλος κατά πόσο το χαρακτηριστικό θα αξίζει όλους αυτούς τους συμβιβασμούς.
θα έχουμε προβλήματα με αυτό το θέμα...
ναι και πάλι το παρατήρησα στο mall, πάντα ανάλογα το παιχνίδι ο χρήστης οφείλει να "παίξει" με την κλίση του συστήματος και το 3D Depth ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα στα μάτια του.
Εϊναι ένα ζόρι που δικαιολογείται απο τη φύση του, δεν ξέρω όμως πως θα εξελιχθεί αυτή η "αδυναμία" όταν κατακλυστούμε απο πολλά παιχνίδια στα οποία πρέπει να απομνημονευουμε ξεχωριστά για το καθένα επίπεδο 3D και κλίση...
Και βασικά δεν είναι μόνο αυτό. Πριν το δω άκουγα από πολλούς να λένε ότι η ποιότητα του 3D του φτάνει επίπεδα Avatar, όταν όμως το είδα μου φάνηκε πολύ κατώτερο από τα 3D παιχνίδια του PS3
Αυτο ειναι και ενας λογος που το 3D χωρις γυαλια εχει τρομερο προβλημα! Πρεπει να εισαι σε μια συγκεκριμενη γωνια θεασης για να μπορεις να εχεις το 3D effect! Κατι το οποιο ειναι αδυνατο!