
Την εξωτερική κάμερα αξιοποιεί το σύστημα και σε συνδυασμό με το γυροσκόπιο, αφού μπορεί να προσφέρει λειτουργίες augmented reality. Στο λειτουργικό βρίσκεται προ-εγκατεστημένη η εφαρμογή Face Raiders, στην οποία ο παίκτης καλείται να στρέψει το σύστημα μέσα στο χώρο και να εξοντώσει τους αντιπάλους που εμφανίζονται με ένα ειδικό όπλο. Πέραν αυτού, στο πακέτο αγοράς περιλαμβάνεται και ένα σετ έξι καρτών με ήρωες της Nintendo, αλλά και μία κάρτα ερωτηματικό που ενεργοποιεί έναν απλοϊκό τίτλο αυτής της συλλογιστικής. Oι ήρωες προσφέρουν μία σειρά από λειτουργίες αλληλεπίδρασης, όπως αλλαγή του μεγέθους τους. Όπως φαίνεται, τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα προσφέρουν έξτρα ώρες ενασχόλησης, ωστόσο είτε από πλευράς προσωπικής εμπειρίας που είχαμε με αντίστοιχες προσπάθειες στο παρελθόν, είτε βάσει της τωρινής κατάστασης της έννοιας augmented reality, μπορούμε να ισχυριστούμε με ασφάλεια πως θα χρειαστούμε αρκετό καιρό ακόμη για να μπει αυτή η διαδικασία στην gaming καθημερινότητά μας.

Στο κομμάτι του αφιερώματός μας για τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, αναφέραμε πως το σύστημα μπορεί να μείνει σε sleep mode για πάνω από 24 ώρες, ωστόσο θα πρέπει να δούμε για ποιο λόγο αξίζει να αφήσει κανείς το Nintendo 3DS σε αυτή την κατάσταση. Ο πρώτος και πιο βασικός λόγος είναι το Street Pass. Πρόκειται για ένα μηχανισμό που ανταλλάσσει πληροφορίες με άλλα συστήματα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, έτσι ώστε ο παίκτης να ενημερώνεται για τα υψηλότερα high scores και να λαμβάνουν Miis άλλων gamers που προστίθενται στο Mii Plaza τους. Με αυτή τη… συλλογή μάλιστα, ο παίκτης θα κερδίζει κομμάτια για ένα game που λέγεται Puzzle Swap και ουσιαστικά αποτελεί ένα παζλ με κάθε νέο Mii να προσφέρει και ένα νέο τμήμα της εικόνας που πρέπει να συμπληρωθεί.

Ταυτόχρονα, υπάρχει και ο μηχανισμός του Pedometer. Ουσιαστικά, το σύστημα μετράει (με ένα συνδυασμό τεχνικών χαρακτηριστικών) τα βήματα που κάνει ο παίκτης όσο το έχει μαζί του σε sleep mode. Τα καθημερινά αποτελέσματά του προστίθενται στο Activity Log και για κάθε 100 βήματα το σύστημα επιβραβεύει τον κάτοχό του με Play Coins (μέχρι 10 την ημέρα και 300 συνολικά). Τα ειδικά αυτά νομίσματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αγορά in-game αντικειμένων, Augmented Reality στοιχείων και αρκετών ακόμη που θα αποκαλυφθούν από τη Nintendo στη συνέχεια.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε και τη λειτουργία Spot Pass, η οποία βοηθάει το σύστημα να αντλήσει δεδομένα όταν αυτό συνδεθεί (όσο είναι σε sleep mode) με οποιοδήποτε WiFi δίκτυο. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία λειτουργία που βοηθάει τον παίκτη να αποκτά πρόσβαση σε όσο το δυνατόν πιο νέα πληροφορία.
Διαβάστε το συνολικό αφιέρωμα του Enternity σε πέντε διαφορετικά άρθρα:
- Nintendo 3DS: Το σύστημα
- Nintendo 3DS: Η τεχνολογία
- Nintendo 3DS: Οι επιδόσεις
- Nintendo 3DS: Το λειτουργικό
- Nintendo 3DS: Συμπεράσματα
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Δεν προλαβένεις να διαβάσεις το ένα άρθρο, έρχεται το άλλο.. Έχει αρκετά καλούδια το μηχανηματάκι, και είναι καλό που δεν είναι κλειδωμένα όπως σε άλλα portable μηχανήματα άλλων εταιρειών(ναι SONY εσένα λέω) Ελπίζω να έχει καλό WiFi και όχι της πλάκας. Ελπίζω να ανακοινωθεί νέο μοντέλο μετά από καιρό, γιατί πιστεύω ότι σε μερικά θέματα θα θέλει αναβαθμίσεις.. Κρίμα που δεν είναι για τη τσέπη.. Θέλω να δω όλα τα features που θα δίνει, και έτσι θα αποφασίσω αν θα πάει για αγορά.. Ελπίζω μόνο να μην δυσκολέψει πολλούς ο χειρισμός και τα apps..
Mia xara to nintendo 3ds tha kanei patago!!! Teleia anipomonw na to parw sta xeria m tin epomeni evdomada ;)
Πολύ ωραίες δυνατότητες. Περιμένω να ακούσω και τις πρώτες εντυπώσεις από παιδιά την επόμενη εβδομάδα, για να αποφασίσω αν θα το "τσιμπήσω" από τώρα ή όχι.
Εγώ σκέφτομαι τελικά να μην το πάρω...Το δοκίμασα σήμερα και δε μπορώ να πω πως τρελάθηκα...Και όσον αφορά στην κατασκευή,πολύ πλαστικούρα ρε παιδιά...Ίσως έχω καλομάθει από Apple πχ κλπ και μου φαίνεται πολύ ψεύτικο..
οι κάρτες είναι εντελώς αδιάφορες αλλά το υπόλοιπο μου κρατάει το ενδιαφέρον.
Πλάκα μου κάνεις ??
Δηλαδή η Nintendo μας ζητάει να περπατάμε,αντί να πληρώνουμε για να μας δίνει dlc ????
Αυτό που με ελκύει σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το 3D είναι οι λειτουργίες του, που ξεφεύγουν από την πεπατημένη. εύγε πάλι στην Nintendo που πρωτοπορεί και στο system UI με τις παρελκόμενες ενσωματωμένες υπηρεσίες
Ωραια ολα αυτα αλλα πρεπει να φτιαξει και το αντιστοιχο Live και να μην ειναι τοσο "σπαστικο".