Το τηλεοπτικό δίκτυο FX ανακοίνωσε την ανανέωση της τηλεοπτικής σειράς Sons of Anarchy για έκτη τηλεοπτική σεζόν. Μάλιστα, το ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτή την εξέλιξη είναι πως η παραγωγή ολοκλήρωσε πρόσφατα τον τέταρτο κύκλο της και από τον Οκτώβριο είχε επιβεβαιωθεί πως θα πρέπει να περιμένουμε και τον πέμπτο. Το deal περιλαμβάνει και συμβόλαιο για το δημιουργό του show Kurt Sutter, ο οποίος υπέγραψε για τρία χρόνια, κάτι που ίσως μας αφήνει να καταλάβουμε ότι θα υπάρξει και έβδομος κύκλος.

Τουλάχιστον, μία εξαιρετική σειρά θα μας κρατάει συντροφιά τουλάχιστον για ακόμη δύο χρόνια.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Τα 3 πρώτα επεισόδια ήταν οκ,αλλά από κει κι έπειτα και μέχρι και το τέλος της τρίτης σεζόν που έχω δει,η σειρά έχει ανέβει κατακόρυφα και είναι απίστευτη.Πολύ χαίρομαι που θα συνεχίσει.
Τοσο καλη ειναι;
φανταστική σειρά...
metriotita... poli wood ypokritiki kirios apo ton protagonisti!!
euxaristo gia na pernas tin ora sou mono
οτι το παραφουσκωσαν λιγο ειναι γεγονος....αλλα ακομα καλα κρατει τωρα για 7ο σεζον δεν ξερω ισως ερθουν εξωγηινοι απο τον Αρη να τα βαλουν με τους γιους της αναρχιας....( και ενοειται οτι θα τους σκοτωσουν ολους αφου πρωτα κλεισουν κανα deal για κανα καλο μοτερ ταχυτητας του φωτος για καμια knucklehead)
anarhia..