Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρχεται το Razer Ouroboros

Η γνωστή κατασκευάστρια εταιρεία περιφερειακών Razer ξεκίνησε να στέλνει στα καταστήματα λιανικής τα πρώτα κομμάτια του νέου της gaming mouse που έρχεται με την ονομασία Ouroboros. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό προϊόν που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο και προσφέρει τις περισσότερες επιλογές προσαρμογής στα δεδομένα του χεριού κάθε χρήστη, με τις πολλές πιθανές «μεταμορφώσεις».



Το σύστημα ανάγνωσης επιφανειών δουλεύει στα 8200dpi, ενώ το προϊόν φέρει και 11 πλήκτρα που μπορούν να προγραμματιστούν από το χρήστη. Η τιμή του για την αγορά της Αμερικής έχει οριστεί στα 130 δολάρια. Μπορείτε να δείτε ένα σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Razer

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Razer

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • HanSolo
    • To ξέρετε ότι τα ποντίκια της razer έχουν 2 χρόνια εγγύηση ;Aν σου χαλάσει αφού λήξει είναι για πέταμα.Απλά ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΟ.

    • Shinoa
    • Εντάξει από άποψη design τα σπάει αλλά και από πλευράς χρηστικότητας είναι πολύ καινοτόμο. Η τιμή κλασσικά τσιμπημένη μιας και μιλάμε για Razer αλλά αυτό το ποντίκι δεν απευθύνεται σε όλους όπως και ορισμένα άλλα περιφερειακά αλλά είναι περίεργο το πως κάποιοι από εσάς παραπονιέστε για την τιμή από την στιγμή που δεν σας αναγκάζουν να το αγοράσετε και επίσης η τεχνολογία και η τεχνογνωσία πληρώνετε. Και δεν λέω πως είναι το πιο λογικό ένα ποντίκι να κάνει 130Ε αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για ένα απλό ποντίκι....

*