Το σύστημα ανάγνωσης επιφανειών δουλεύει στα 8200dpi, ενώ το προϊόν φέρει και 11 πλήκτρα που μπορούν να προγραμματιστούν από το χρήστη. Η τιμή του για την αγορά της Αμερικής έχει οριστεί στα 130 δολάρια. Μπορείτε να δείτε ένα σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Το σύστημα ανάγνωσης επιφανειών δουλεύει στα 8200dpi, ενώ το προϊόν φέρει και 11 πλήκτρα που μπορούν να προγραμματιστούν από το χρήστη. Η τιμή του για την αγορά της Αμερικής έχει οριστεί στα 130 δολάρια. Μπορείτε να δείτε ένα σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Razer
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Razer
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-ouroboros FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
-
7.5
ENTERNITY SCORE



Πανέμορφο!Θυμίζει ένα άλλο,το cyborg rat αν θυμάμαι καλά το όνομα του.
Μπα...προτιμώ το Μamba.
Ρε razer ένα καλό ποντίκι, να κάνουμε δουλειά μας θέλουμε, όχι διαστημόπλοιο...
Ο George Lucas το σχεδίασε ?
Βλεποντας το με το που ανοιγει το λινκ, ενα πράγμα σκέφτηκα... Transformers, more than meets the eye!
To ξέρετε ότι τα ποντίκια της razer έχουν 2 χρόνια εγγύηση ;Aν σου χαλάσει αφού λήξει είναι για πέταμα.Απλά ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΟ.
@HanSolo
Γιατί υπάρχει κάποια εταιρεία που δίνει πάνω από δύο χρόνια εγγύηση;
Το ποντίκι transformer
130 δολορια στο αμερικα που εδω θα κανει 140 ευρω και βαλε για ποντικι... δεν παμε καλα
Εντάξει από άποψη design τα σπάει αλλά και από πλευράς χρηστικότητας είναι πολύ καινοτόμο. Η τιμή κλασσικά τσιμπημένη μιας και μιλάμε για Razer αλλά αυτό το ποντίκι δεν απευθύνεται σε όλους όπως και ορισμένα άλλα περιφερειακά αλλά είναι περίεργο το πως κάποιοι από εσάς παραπονιέστε για την τιμή από την στιγμή που δεν σας αναγκάζουν να το αγοράσετε και επίσης η τεχνολογία και η τεχνογνωσία πληρώνετε. Και δεν λέω πως είναι το πιο λογικό ένα ποντίκι να κάνει 130Ε αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για ένα απλό ποντίκι....
κι αλλο transformer.....me gusta!