
Η αγωνία για το τελικό αποτέλεσμα μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο...
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Cinemablend, στο online mode του Grand Theft Auto θα μπορούν να μετέχουν έως και 32 παίκτες, σε αντίθεση με την αρχική ανακοίνωση που έκανε λόγο για 16, ενώ θα υπάρχουν και συνολικά πάνω από 500 διαθέσιμες αποστολές.
Θα γερασουμε στο Online!
τα κοκκαλα μας θα αφησουμε!!
Αντίο ζωη
Το όριο για τα 32 άτομα ισχύει και για το free roaming κομμάτι του multi ή αφορά μόνο τα άλλα game modes όπως free for all κλπ?
Θα καούμε άσχημα!!
παιδια 16 παιχτες θαχει το ονλαιν,το γραφει πανω στο κουτι του παιχνιδιου το ειπε κ η ροκσταρ στο βιντεο για το ονλαιν,δλδ ελεος οτι ναναι
Βρε torico μου, το νέο γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ: "Σύμφωνα με δημοσίευμα του Cinemablend, στο online mode του Grand Theft Auto θα μπορούν να μετέχουν έως και 32 παίκτες, σε αντίθεση με την αρχική ανακοίνωση που έκανε λόγο για 16".
Που ακριβώς είναι η διαφωνία μας;
Πολύ καλό αυτό!
στο ξενο σαιτ αναφερομαι,οχι σε σας ρε παυλο
αυτά είναι!