
Ταυτόχρονα, σημείωσε πως σε παρόμοια φάση βρίσκεται και το Machete 2, αν και αναμένεται ακόμη το τελικό σενάριο.

ΗΛΙΚΙΕΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
ΗΘΟΠΟΙΟΙ
O Robert Rodriguez δήλωσε στο πλαίσιο της Comic Con πως ο Frank Miller έχει έτοιμο το σενάριο του Sin City 2 και πως όλα είναι έτοιμα για να αρχίσουν τα γυρίσματα μέχρι τα τέλη της χρονιάς.
Tαινιαρα ηταν το πρωτο Sin City και περιμενω το sequel να ειναι το ιδιο. Το θεμα ειναι πως θα αργησει μεχρι να το δουμε...
Καιρός ήταν.Άντε να δούμε.Sin City 2,Machete 2,καλά το πας Robert.
Κριμα που αργει :( Ακομα δεν ξεκινησαν τα γυρισματα !
ειναι αναγκη να βγει και 2?απο το πρωτο πατωσε και απο κριτικες μετριες..μαλλον μονο εγω θα θεωρο ψιλο απατη τον shitface rodriquez και των ταραντινο οι οπιοι εχει να τους κατσει ταινια 15 χρονια.
καιρός ήταν ανκ άργησε
Ηταν ωραια ταινια η πρωτη, ελπιζω να ειναι και η δευτερη το ιδιο ωραια!
tainiara h prwth k eimai sigouros pws k h deyterh 8a einai to idio kalh. kalyterh apokleietai!!!
jessica alba... proskynaw tis podares sou k genika tis -ares sou!