Στα χτεσινά βραβεία BAFTA όπου το Journey απέσπασε 5 βραβεία, ο παραγωγός του τίτλου Robin Huniche δήλωσε στο IGN πως είναι απίθανο να υπάρξει συνέχεια του τίτλου. Όπως είπε: «Όλοι στην ομάδα ανάπτυξης δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό δημιουργώντας το Journey και δεν αισθανόμαστε πως χρειάζεται κάποιο sequel. Το Journey κατά τη γνώμη μας είναι τέλειο και έτσι δεν μπορούμε να σκεφτούμε νέες ιδέες σε περίπτωση που ξεκινάγαμε το Journey 2».

Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να δείτε ενδεχόμενο Journey 2;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Προσωπικά θα ήθελα έναν καινούριο τίτλο με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρία!
Όχι θα ήθελα ένα νέο IP όπως συνηθίζουν. Πραγματικά απορώ και πως τους ήρθε το θέμα του sequel στο μυαλό...
οχι σε καμια περιπτωση journey 2 αλλα για να πω την αληθεια μου ....... ενα μικρο ερεθισμα για να ξανασχοληθω μαζι του θα το ηθελα !!!!
Το ντέμο που έπαιξα πάντως, για εμένα, ήταν άκρως απογοητευτικό! Από όσα μου είπαν, το ντέμο δεν του έκανε καλό, αλλά μετά ήταν αργά...