Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανακοίνωση για το νέο PES

H Konami προχώρησε σε επιβεβαίωση της φήμης πως μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει η επίσημη αποκάλυψη του νέου ποδοσφαιρικού της τίτλου, του Pro Evolution Soccer 2012. Την ανακοίνωση αυτή έκανε ο Jon Murphy μέσα από το λογαριασμό του στο Twitter, όπου και ανέφερε πως ο Shingo “Seabass” Takatsuka θα μιλήσει στο άμεσο μέλλον για τις πιο βασικές αλλαγές που θα γίνουν στη σειρά και θα κάνουν την εμφάνισή τους στη νέα παραγωγή.



Υπενθυμίζουμε πως το περσινό Pro Evolution Soccer έφερε καλύτερους μηχανισμούς ελέγχου της μπάλας, βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη για τους αντιπάλους, το Master League Online, καθώς και τις διοργανώσεις των Champions League, Europa League και Super Cup.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PES 2012
    • 3+ pegi 3+
      • 7.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (41)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.konami-pes2012.com/eu/en/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BigDaddy
    • φτιαξτε το να ειναι της προκοπης αλλαξτε τα ολα απο την αρχη οπως το εκανε η EA ωστε μετα απο 2? 3? 4? και βαλε χρονια να γινει ποδοσφαιρακι της προκοπηςς εγω θα περιμενω δε με νοιαζει.Οχι ομως το arcade να το λεμε sim γτ τοτε το sim του φιφα τι ειναι ?? ρεαλσιμος περα απο τα συνορα και καθε φαντασια? και επιπλεον και για τα 2 ποδοσφαιρακια δωστε γραφικα ειναι αδιανοητο με τετοιο hardware να εχουνε τετοια γραφικα σε ποδοσφαιρακια τοσα χρονια να ειναι τα ιδια..Αυτα.

    • KoulisHHH
    • Πόποοοοοο ξετρελάθηκα.Εδώ και 2 χρόνια υποσχέσεις,υποσχέσεις ουσία ZERO!Αφού βγήκε και ο Producer και λέει ότι θα χρειαστούν ΧΡΟΝΙΑ για να ΞΑΝΑΧΤΙΣΤΕΙ(Έλεος) το PES franchise φανταστείτε πόσο το χάλασαν απο το 2008.Και φυσικά κλασσικοί Ελληνάρες κάθονται και το αγοράζουν το ΠΡΟ και πίνω μπάφους κτλ......

    • dx_man
    • Η Konami δεν έχει μπει καθόλου καλά στην next-gen εποχή. Και να πεις ότι δεν είχε χρόνο να διορθώσει τα λάθη της. Δεν έμαθε τίποτα, συνεχίζει τα ίδια λάθη. Και αυτό το λέει ένας φανατικός παίκτης του PES μέχρι το 2009.

*