
Το Dead Island θα προσφέρει ανάπτυξη των χαρακτήρων, επιλογές για customization και μια ποικιλία όπλων που θα παρέχεται στους παίκτες για την εξασφάλιση της επιβίωσής τους. Η κάμερα θα είναι πρώτου προσώπου, όπως επίσης θα παρέχεται και co-op για μέχρι και τέσσερα άτομα. Απολαύστε το… ανατριχιαστικό trailer στον παρακάτω player:



wraio fenetai, ligo l4d mou thymizei
Mou thimizei dead rising ;p
First Person? Ξενέρωσα κάπως...
Λίγο η μουσική, λίγο το pan στο μάτι, λίγο το Island στον τίτλο Trailer του Lost νομιζα πως ηταν...
Λίγο left 4 dead λίγο dead rising λίγο Lost..και να μάστε στο Dead Island:P!!Ωραίο το trailer..αλλα μέχρι να δουμε gameplay video,δεν ξέρω τι να πώ για το παιχνίδι.
To καλύτερο τρέϊλερ της χρονιάς. Απτά καλύτερα της 10ετίας HANDS DOWN
Εγώ πάλι πιστεύω ότι με το ''trailer στο χέρι θα μείνουμε''. Hype θέλουν να δημιουργήσουν. ;) Παρόλα αυτά δεν μπορώ να πω ότι δεν απόλαυσα το trailer! ;)
καλά το trailer είναι πραγματικά απίστευτο αλλά δεν παύει να είναι απλά cgi.
λίγο gameplay να δούμε!
Απο θέμα αισθητικής του βίντεο είναι φανταστικό, ας ελπίσουμε οτι θα είναι εξίσου καλό και το παιχνίδι....αναμένουμε.
Jim P you took it right from my mouth :) περίμενα να βγεί ο Λόκ και να ξεκοιλιάζει ζόμπι αλλά....:p anyway το τρέιλερ είναι τόσο ωραίο που με hypare άσχημα!
Τρελό τρειλερ
Απολαυστικότατο το Trailer πράγματι. Ελπίζω να μην μείνουμε εκεί και μόλις δούμε λίγο game play να μας κοπούν τα φτερά...
Όχι άλλα Zombies ωρε!!!!
Zombies + νησί = EPICNESS!!!Το περιμένω!
Ολο zombies βλεπουμε :P οχι οτι με χαλαει ομως
kati allo ektos apo zimbie exoun i mpa???
Είναι της μόδας τα Zombie koufontina!
kala anaptizotan tosa xronia tote dn htan ths modas :P
to game to perimenw pos kai pos !!!