Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
H Nokia αποκάλυψε κατά τη διάρκεια ενός event στη Σιγκαπούρη το πλέον αναμενόμενο κινητό της τηλέφωνο, το N9. Πρόκειται για το πρώτο MeeGo smartphone, το οποίο δε φέρει και κανένα πλήκτρο στο σασί του, ενώ υποστηρίζει όλες τις κλασικές λειτουργίες gesture ελέγχου. Από τα χαρακτηριστικά που ξεχώρισαν είναι το ενιαίο inbox, η υποστήριξη για Exchange (mail και ημερολόγιο) και η δυνατότητα προβολής αρχείων Office.
Η AMOLED οθόνη του Nokia N9 είναι διαγωνίου 3.9 ιντσών, υποστηρίζει ανάλυση 480x854 και στον τομέα του ήχου η συσκευή υποστηρίζει Dolby Headphone και Digital Plus κωδικοποίηση. Η κάμερά του είναι 8MP, ενώ το ειδικό microSDHDC slot δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να επεκτείνει το διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο. Ταυτόχρονα αποκαλύφθηκε επίσημα και το Nokia Play 360 Wireless Speaker που συνδέεται μέσω Bluetooth με το κινητό και μπορεί να αποδώσει τα του ήχου.
χαλαρωστε λιγο με τα idevices......σχεδιαστικα το βρισκω πολυ ομορφο...θα δουμε ωραια πραγματα απο τη συνεργασια ms-nokia....τωρα για το meego ειναι dead on arrival δυστυχως αν και δειχνει πολυ προσεγμενο
Σαν συσκευή πιστεύω πως μπορεί να ξαναβάλει την Nokia γερά στο παιχνίδι...Αλλά θα πρέπει να έχει λίγο πιό ανταγωνιστική τιμολόγηση κατα τη γνώμη μου αν ισχύουν οι παραπάνω τιμές...
afou uparxei to iphone aporw gt vgazoun akoma tetia kinita :P
χαλαρωστε λιγο με τα idevices......σχεδιαστικα το βρισκω πολυ ομορφο...θα δουμε ωραια πραγματα απο τη συνεργασια ms-nokia....τωρα για το meego ειναι dead on arrival δυστυχως αν και δειχνει πολυ προσεγμενο
Μια πολύ "ιδιαίτερη" συσκευή, όπου οι λάτρεις της τεχνολογίας θα εκτιμήσουν! Μακάρι να υπάρξει και ανάλογη υποστήριξη!
Τιμές απο NYT: 16Gb - 640$, 64Gb - 720$
Σαν συσκευή πιστεύω πως μπορεί να ξαναβάλει την Nokia γερά στο παιχνίδι...Αλλά θα πρέπει να έχει λίγο πιό ανταγωνιστική τιμολόγηση κατα τη γνώμη μου αν ισχύουν οι παραπάνω τιμές...