Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανακοινώθηκε το WWE 12

Η THQ αποκάλυψε επίσημα το νέο τίτλο της σειράς WWE που θα κάνει την εμφάνισή του ως WWE 12. Το teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία παρουσιάζει τον Randy Orton σε μία σειρά από σκηνές κανονικών μαχών και τελειώνει με τη φράση «Bigger, Badder, Better». Σύμφωνα με το IGN που δημοσίευσε ήδη το πρώτο preview, ο τίτλος χαρακτηρίζεται από νέα στοιχεία animation, καθώς και μία τεχνολογία που ονομάζεται Predator και βοηθάει έτσι ώστε να έχει πιο φυσιολογική ροή κάθε κίνηση των χαρακτήρων. Παρακολουθήστε το trailer στη συνέχεια του άρθρου και αναμένετε περισσότερα σύντομα:




Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Yuke's

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    THQ

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • WWE '12
    • 16+ pegi 16+
      • 6.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (36)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://wwe.thq.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • KoulisHHH
    • ΔΩΣΕ!!! Ανανεώνεται πλήρως το franchise(Αληλούια!) αλλαγή ονόματος και απο ότι φαίνεται πιό hardcore σε περιεχόμενο και όχι PG rated!.Επίσης νέα μηχανή γραφικών Predator,είναι αλήθεια ότι η Havoc και τα animation των τελευταίων χρόνων είχαν παλιώσει(Ένα πράμα σα MotionScan μάλλον) θα φέρει το WWE 12 σε νέα επίπεδα ρεαλισμού-όπου είναι εφικτά αφού είναι κατσάκι;)-
      Απλά το αγόρασα ήδη!

    • LPNM2
    • "Every superstar has an evolution"

      Oh the memories, σα να ξαναείμαι στο γυμνάσιο και να περιμένω να πάει 23:00 για να δω Raw στο Magic.
      Ενδιαφέρον φαίνεται πάντως απ' όσα έχω διαβάσει, ίσως να ξαναπιάσω τη σειρά αφού την παράτησα το '08.

    • stefanos212
    • Παιδιά το όνομα αλλάζει γιατί η εταιρία θεωρεί ότι δεν υπάρχει αντιπαλότητα ανάμεσα σε Smackdown και Raw. Για αυτό καταργήθηκε και το PPV Braging Rights.

    • yiannakis
    • Το πρώτο που είχα παίξει με ενθουσίασε. Δυστυχώς όμως όλα τα καινούρια είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ας ελπίσουμε αυτό να έχει καινούρια στοιχεία στο παιχνίδι.

    • game over
    • Οντως τα τευλευτεα wwe ηταν σαν να παιζεις σχεδον τι ηδιο πραγμα δεν υπηρχε καποια εξελιξη σε κινησεις και γραφικα ασε που καθε φορα εχει λειψους superstars.Ελπιζω να ειναι κατι διαφορετικο αυτο και οχι μια απο τα ιδια.

*