Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Yuke's
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
THQ
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 16+
-
-
7
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 31/05/11
-
PS3 XBOX 360 WII
Η THQ αποκάλυψε επίσημα το νέο τίτλο της σειράς WWE που θα κάνει την εμφάνισή του ως WWE 12.




ΔΩΣΕ!!! Ανανεώνεται πλήρως το franchise(Αληλούια!) αλλαγή ονόματος και απο ότι φαίνεται πιό hardcore σε περιεχόμενο και όχι PG rated!.Επίσης νέα μηχανή γραφικών Predator,είναι αλήθεια ότι η Havoc και τα animation των τελευταίων χρόνων είχαν παλιώσει(Ένα πράμα σα MotionScan μάλλον) θα φέρει το WWE 12 σε νέα επίπεδα ρεαλισμού-όπου είναι εφικτά αφού είναι κατσάκι;)-
Απλά το αγόρασα ήδη!
"Every superstar has an evolution"
Oh the memories, σα να ξαναείμαι στο γυμνάσιο και να περιμένω να πάει 23:00 για να δω Raw στο Magic.
Ενδιαφέρον φαίνεται πάντως απ' όσα έχω διαβάσει, ίσως να ξαναπιάσω τη σειρά αφού την παράτησα το '08.
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση οτι μόνο το όνομα θα αλλάξει, και θα είναι μία απο τα ίδια?
Παιδιά το όνομα αλλάζει γιατί η εταιρία θεωρεί ότι δεν υπάρχει αντιπαλότητα ανάμεσα σε Smackdown και Raw. Για αυτό καταργήθηκε και το PPV Braging Rights.
Το πρώτο που είχα παίξει με ενθουσίασε. Δυστυχώς όμως όλα τα καινούρια είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ας ελπίσουμε αυτό να έχει καινούρια στοιχεία στο παιχνίδι.
Οντως τα τευλευτεα wwe ηταν σαν να παιζεις σχεδον τι ηδιο πραγμα δεν υπηρχε καποια εξελιξη σε κινησεις και γραφικα ασε που καθε φορα εχει λειψους superstars.Ελπιζω να ειναι κατι διαφορετικο αυτο και οχι μια απο τα ιδια.