
Πάντως, αν είναι να δούμε φέτος το νέο Grand Theft Auto, σίγουρα θα μάθουμε περισσότερα στο Los Angeles.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η εταιρία ερευνών Wedbush Securities αναφέρει σε νέα της μελέτη πως η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του BioShock: Infinite θα έχει ως αποτέλεσμα να ανοίξει το παράθυρο κυκλοφορίας του GTA V για τον Οκτώβριο του 2012.
Δλδ αν εβγαινε το Infinite δεν θα έβγαζε η R* το GTA V? Νομίζω είναι κωμικοτραγικό αυτό που λέει!
Και τα 2 θα αγοράζονταν από αυτούς που τα θέλουν. ΄Έστω και με διαφορά 2 μηνών!
2 κορυφαιοι τιτλοι στον ιδιο χρονο απο τη Rockstar? (max payne 3 και gta v)? Λιγο δυσκολο μου ακουγεται!
Ακριβώς το ίδιο λέω και εγώ με το vegeta. Δεν νομίζω να το έχει κάνει ποτέ αυτό η R*. Επίσης 2K και R* δεν είναι στενοί συνεργάτες;;