
Δεν ξέχασε δε να προτείνει στην Konami να κυκλοφορήσει άμεσα ένα patch για τη βελτίωση του όποιου προβλήματος.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο art director των αρχικών Silent Hill τίτλων δήλωσε ιδιαίτερα απογοητευμένος από το οπτικό αποτέλεσμα της HD συλλογής της σειράς.
To αστείο είναι πως τα έριξε στο PS3 ο κύριος, την στιγμή που το 360 έχει τα ίδια προβλήματα xD
Λέγεται ότι στο PS3 είναι όντως πιο έντονο το πρόβλημα για κάποιο λόγο, αλλά όλα δείχνουν ότι πρόκειται για προχειροδουλειά γενικότερα.
Απαίσιοι τρισάθλιοι !
κλασικη κοναμι και capcom οτι και να κανουν για πεταμα ειναι πια.. εδω το dmc collection παιζει σε ''κομμενη'' οθονη..
Και στο 360 ακριβώς τα ίδια ειναι μην ψαρρώνεται. ακυρώστε μαζικά τις παραγγελείες σας . ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ
εχει να πεσει ξυλο απο φανς.....
Λυπάμαι για τους φανς...
Όχι ρε πο^*%$ μου !
Eδω μόλις είδα το βίντεο που ανέβασε ο majorfox στο forum, έβαλα τα κλάματα για το 2!
Μετά το Halo CE, όλα φαίνονται λίγα! Αυτό πρέπει να είναι το benchmark τους!
Ντροπή που δεν μπορούν να αξιωθούν να φτιάξουν ένα αξιοπρεπές HD remake.