Όπως φαίνεται, οι μειώσεις στους developers των Kinectimals και Elite: Dangerous οδήγησαν και σε απολύσεις, στα πλαίσια μιας γενικής αναδιάρθρωσης διαφόρων τμημάτων του studio όπως αυτό του ήχου και του σχεδιασμού. Ο David Walsh, ένα από τα στελέχη της Frontier Developments δήλωσε τα εξής: «Όλα αυτά γίνονται με σκοπό να αλλάξουμε τα προσόντα που απαιτούνται για μελλοντικά μας projects. Δεν αντανακλούν την οικονομική κατάσταση της εταιρίας η οποία εξακολουθεί να παραμένει θετική».

Παράλληλα, αποκαλύφθηκε ότι γίνονται προσπάθειες για να εξοικονομηθούν χρήματα για ένα remake του Elite, ενός τίτλου της δεκαετίας του '80, με το ποσό να ανέρχεται στα 1,25 εκατομμύρια λίρες και τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέχρι στιγμής να φτάνουν τις 780.000 λίρες.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
δε χρειαζεται να απολογηθειτε. πολυ σωστα κανατε και απολυσατε