
Δεδομένου ότι δουλεύαμε πάνω στο παιχνίδι αρκετά πριν την ανακοίνωση του Wii U, νομίζω πως δεν θα ήταν σωστό απλώς να προσπαθούσαμε να κάνουμε ένα port. Αν ξεκινούσαμε να φτιάχνουμε ένα παιχνίδι για το Wii U, θα το κάναμε εντελώς διαφορετικά, εκμεταλλευόμενοι τις μοναδικές δυνατότητες του συστήματος». Άραγε, πρόκειται όντως για τελειομανία ή για δισταγμό επένδυσης σε ένα νέο format; Θα μάθουμε αφού το Wii U δημιουργήσει μία μεγάλη εγκατεστημένη βάση...




Τις τόσο ξεχωριστές πια δυνατότητες μεταξύ PC,PS3,360...Καμία απολύτως διαφορά δεν υπάρχει σε αυτά τα συστήματα...
Ουσιαστικά αυτό θέλει να πει, ότι αυτά τα συστήματα είναι παρεμφερή, σε αντίθεση με το Wii U που ξεχωρίζει.
Επίσης δε χρειάζεται βρισίδι για να κράξεις, έχω παρατηρήσει τις τελευταίες μέρες ότι το κάνετε πολλοί αυτό και οι τρεις τελίτσες και το masking γενικότερα δεν αλλάζουν κάτι.
Ούτε καν είχε περάσει από το μυαλό μου Tomb Raider σε Nintendo. Πάντως απ' ότι κατάλαβα αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για ένα πιθανό νέο τίτλο στο WiiU από την αρχή καλά δουλεμένο (αλλά παίζει και στο καινούργιο Xbox να πάει).
Αν τα πάει καλά εμπορικά και δουν πως το θέλουν αρκετοί, θα το κάνουν.
Έλα ρε Ηλία,κάπου θέλουμε να ξεσπάσουμε και εμείς...
@Τζιμαρούτο
Καλά αν περιμένεις νέο παιχνίδι από την Crystal Dynamics,φτύσε με!
Το Tomb Raider ανακοινώθηκε στην Ε3 2010(ή 2011?) και θα το δούμε το 2013..Φαντάσου πότε θα δούμε τον άλλον τίτλο για WiiU...Trollolo!
αν το tomb raider βγει τον μάιο όπως λεγεται κ το wii u βγει δεκέμβρη,ίσως για την εταιρεία να μην θεωρείται επένδυση η κυκλοφορία του τίτλου σε μια πλατφόρμα που θα βγει 5-6 μηνες μετα το παιχνιδι κ θα χρειαστει 5-6 μηνες ακομα για να αποκτησει μια καλα εγκατεστημενη βαση χρηστων.οπότε προσπερνάμε αυτό κ αναμένουμε για το επόμενο tomb raider που θα βγαλουν για τη νεα γενια.
Ηλια ζηταω συγνωμη γιατι και εγω εχω ριξει βρισιδι και οντως δεν κανει καλο στο site που γουσταρω.
To Tomb Raider Anniversary πάντως στο Wii ήταν αισχρό
Εγώ πάλι λέω ότι θα βγεί με διαφορά κάποιου χρόνου!