Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δημοφιλής video player το Xbox 360

Φαίνεται πως μεγάλο μερίδιο των κατόχων Xbox 360 στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το σύστημα της Microsoft και για να παρακολουθεί videos, σύμφωνα με νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας. Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει η Freewheel, το Xbox 360 κατέχει το 28.2% της αγοράς των media players, μπροστά από το iPad που ακολουθεί με 27.1% και τα iPhone (19.4%), Android (15.2%) και iPod (10.1%).



Η έρευνα περιελάμβανε περιεχόμενο σε κανονική μορφή multimedia αρχείων.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Leo 360 Greece
    • Με Youtube, Vevo και Crackle (το οποίο είναι εντελώς δωρεάν και η υπηρεσία και τα παρεχόμενα βίντεο, σε αντίθεση με Hulu Plus, Zune κλπ) μου φαίνεται αρκετά λογικό...

    • Shepard
    • Είναι και το Netflix αν δεν κάνω λάθος. Είναι αναμενόμενο να χρησιμοποιεί κάποιος μια συσκευή για πολλές λειτουργίες. Που λεφτα για διαφορετικα gadgets πλεον;

    • Leo 360 Greece
    • @Shepard απλά οι υπηρεσίες που αναφέρω (όπως και το DailyMotion) είναι εντελώς δωρεάν... Στο netflix πληρώνεις ανά ταινία.

    • Leo 360 Greece
    • Συγνώμη, απλά ως κάτοχος και των 2 προτειμώ το Xbox... Πχ η ανάλυση στα βίντεο προσαρμόζεται συνέχεια βάση της σύνδεσής σου (πχ αν πέσει για λίγο το ping, πέφτει η ανάλυση και το αντίθετο), χωρίς να έχεις προβλήματα στο φόρτωμα (κάτι που μου κάνει συνέχεια το ps3), ενώ έχω και όλα τα vids, εικόνες και ήχους που έχω στο PC απλά με το Windows Media Player (sharing on και πετάει!)...

    • AceFanatick
    • @Leo 360 Greece

      στο netflix πληρώνεις με το μήνα όχι ανά ταινία και σην όλα τα αλλά έxει και το HBO GO που για εμένα είναι από τα καλητερα media player

*