Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διαθέσιμο το Absinthe 2.0

Διαθέσιμο είναι πλέον για PC και Mac το εργαλείο Absinthe 2.0 που κάνει Jailbreak κάθε iOS συσκευή με έκδοση iOS 5.1.1. Όπως είχε υποσχεθεί η Chronic Dev Team, έδωσε πριν από λίγο στο κοινό τη νέα έκδοση της εφαρμογής jailbreak, η οποία πλέον υποστηρίζει σχεδόν κάθε iOS συσκευή που κυκλοφορεί στην αγορά. Το Absinthe 2.0 μπορείτε να το κατεβάσετε για PC και Mac. Από πλευράς συμβατότητας, μπορείτε να κάνετε jailbreak τις παρακάτω συσκευές που φέρουν λειτουργικό iOS έκδοση 5.1.1.
  •     iPhone 4S
  •     iPhone 4
  •     iPhone 3GS
  •     iPad (3rd Gen)
  •     iPad 2
  •     iPad 1
  •     iPod touch 3G/4G
  •     Apple TV (2nd Gen)
Πρακτικά, η μοναδική συσκευή που δεν υποστηρίζεται ακόμα και δεν ξέρουμε αν θα υποστηριχθεί, είναι το το τρίτης γενιάς Apple TV. Η διαδικασία που απαιτείται είναι μικρή και γρήγορη, οπότε όσοι πιστοί σπεύσατε πριν πέσουν οι servers από τα μαζικά downloads!


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • kostasfil
    • Συγγνωμη αλλα ποιος ο λογος να ανεβαινουν τετοια νεα??? Και ειδικα με την προτροπη "Η διαδικασία που απαιτείται είναι μικρή και γρήγορη, οπότε όσοι πιστοί σπεύσατε πριν πέσουν οι servers από τα μαζικά downloads"... Εκτος κι αν κανω λαθος...Δεν ειναι στα ορια του παρανομου το jailbrake?

    • Sephiroth
    • Έχουν ανέβει άλλα 20 τέτοια νέα, ο λόγος είναι καθαρά ενημερωτικός. Η διαδικασία του jailbreak δεν είναι παράνομη, έχεις αγοράσει τη συσκευή μπορείς να την βάλεις στο μπλέντερ, να την πατήσεις με το τρένο, να την φας με τα δημητριακά σου, οτιδήποτε θέλεις. Από εκεί και πέρα, αν κατεβάσεις παράνομο λογισμικό είναι άλλο θέμα. Όπως αντίστοιχα και το "τσιπάρισμα"/φλασάρισμα συσκευών δεν είναι παράνομο. Το να κατεβάζεις και να αναπαράγεις παράνομα υλικό είναι πρόβλημα...

*