Το Far Cry 3, ένας από τους πιο αναμενόμενους τίτλους της χρονιάς, κυκλοφόρησε και έκανε ιδιαίτερη εντύπωση σε μια σεβαστή μερίδα οπαδών εξ' αιτίας στερεοτυπικών μηνυμάτων προς συγκεκριμένες φυλές. Ο σεναριογράφος του παιχνιδιού Jeffrey Yohalem δήλωσε πως με αυτόν τον τρόπο άφησε να εννοηθεί το πως ο κόσμος αντιμετωπίζει τις συγκεκριμένες κουλτούρες, ενώ τόνισε πως νιώθει δυσαρεστημένος που ο κόσμος δεν έλαβε το μήνυμα του σωστά.

«Αυτό που θέλω είναι μέσω συζητήσεων στο internet ή οπουδήποτε αλλού να έρθουν στο φως αυτά που ισχύουν για το παιχνίδι και τότε ο κόσμος να ζητά περισσότερα. Προσωπικά η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ παικτών και developers είναι καυστική. Είναι μια κακή σχέση και για αυτό ευθύνονται οι developers που δεν νοιάζονται για το αν οι παίκτες αντιλαμβάνονται σωστά το μήνυμα που θέλουν να περάσουν μέσα από το εκάστοτε σενάριο», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Από αύριο θα το έχω και εγώ. Πάντως για το σενάριο ακούω τα καλύτερα.
katapliktiko senario gemato ekplikseis ;)