Συνεχίζοντας την ανάπτυξη αρκετών τίτλων, η Blizzard ανακοίνωσε πως δεν έχει κανένα σχέδιο για κυκλοφορίες εντός του τρέχοντος έτους. Αντίθετα, δύο εκ των νέων projects της θα κάνουν την εμφάνισή τους το 2012. Ούτε λόγος βέβαια για οποιαδήποτε αναφορά σε ημερομηνία κυκλοφορίας του πολύ-αναμενόμενου Diablo 3, καθώς η εταιρία δεν θέλει να βιαστεί, ώστε να προσφέρει όσο το δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα.

Να υπενθυμίσουμε ότι η δημιουργός του πιο επιτυχημένου MMO World of Warcraft, εκτός από το τρίτο μέρος της σειράς Diablo, ετοιμάζει δύο νέα κομμάτια της τριλογίας του StarCraft II, καθώς επίσης και ένα νέο ΜΜΟ το οποίο θα επικεντρώνεται στους μυθικούς Τιτάνες. Αναμένουμε περισσότερα μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Οι μυθικοί Τιτάνες ακούγονται ενδιαφέρον αλλα το Diablo 3 είναι όσο δεν πάει άλλο αναμενόμενο! Άντε να δούμε καμία πληροφορία παραπάνω για αυτά τα 2 παιχνίδια!
Απο οτι εχω ακουσει ,οι 'Τιτανες' θα ειναι FPS παιχνιδι.Ελπιζω να αξιζει..
Diablo 3 parte oso kero thelete ala trelanete mas ke pali!!! ;)
diablo 3 και starcraft 2 expansion ειναι λογικά. ειδικά το 2ο το περιμένω με πολύ αγωνία!
Θέλουμε Heart of the Swarm! Το τέλος του Wings of Liberty ήταν επικό.
Το diablo αποκλείεται να βγει μεσα στο 11?!
Βασικά, το Diablo 11 θα κυκλοφορήσει "όταν είναι έτοιμο", ακολουθώντας την λογική της Blizzard για τους τίτλους της. Δεν ξέρω βέβαια το πόσο θα αλλάξει τα δεδομένα η νέα κατάσταση που επικρατεί στην Activision...
Είστε έτοιμοι για Pre-paides κάθε μήνα?!?!