
Μάλιστα, σε όσα υπολογίζει είναι και μία έκδοση του τίτλου για το Wii U.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Την ώρα που η Take Two δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη την παραμικρή πληροφορία σχετικά με τη διάθεση του πέμπτου μέρους της σειράς Grand Theft Auto, αναλυτής της Sterne Agee σημειώνει πως βάσει πληροφοριών από το κανάλι του λιανεμπορίου, η νέα παραγωγή θα εμφανιστεί στα ράφια των καταστημάτων στις αρχές του 2013.
εγω το εχω δεδομενο οτι θα βγει για wii u απο την ημέρα ανακοινωσης του τιτλου!!!
για να μαζευτώ καλύτερα......
Προς το παρον... Μax Payne! Μας καλύπτει νομιζω!
Ας μην είναι σαν το μετριότατο GTA IV και ας βγει όποτε θέλει