Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εκπτώσεις στο Nintendo eShop

H Nintendo εγκαινιάζει εκπτώσεις στο eShop σε Wii U και 3DS, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αγοράσουν τίτλους με τους αγαπημένους ήρωες της εταιρείας σε μειωμένες τιμές. Ξεκινώντας από σήμερα και μέχρι τις 21 Νοεμβρίου, οι παρακάτω τίτλοι είναι 30% φθηνότερα, με τον Link να πρωταγωνιστεί αυτήν την εβδομάδα..



Στο 3DS:
The Legend of Zelda
The Legend of Zelda: Link's Awakening DX
Zelda II: The Adventure of Link

Στο Wii U:
The Legend of Zelda
Zelda II: The Adventure of Link

Μην ξεχάσετε να ελέγχετε το eShop κάθε Πέμπτη για τις επόμενες προσφορές.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Ναι, μεγάλη δουλειά! Έκπτωση στα ήδη πανάρχαια και πανάκριβα Virtual Console games.

      Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!

      Και να δεις που όταν θα είναι σε προσφορά τα παιχνίδια του Mario, θα δούμε κανένα 15% στο NSMBU, που θα κόβει κανένα 5ευρω, άντε 10ευρω...

      Αφόδευσέ μας, Nintendo!

    • nkav64
    • Ως γνωστόν Mario και εκπτώσεις δε συμβαδίζουν βρε Chased...πιο λογικό θα ήταν να γίνεις Δον Κιχώτης να κυνηγάς ανέμους παρά να περιμένεις να πεσει η τιμή στα Mario

    • Chased
    • Μπα...Οι εκπτώσεις που σπανίζουν είναι οι μόνιμες...Για ευκαιριακές προσφορές, η Nintendo είναι μανούλα! Βρίσκω συνέχεια...Θα υπάρχει έκπτωση, λογικά..Έρχεται το καινούργιο Μάριο, το άλλο είναι ενός χρόνου, έχει και DLC, δεν τους νοιάζει και πολύ...Σιγά...10€(στην καλύτερη) για μια εβδομάδα, σε ένα παιχνίδι που σε retailπωλείται ήδη στα 20€-25€... Κλάιν-Μάιν...

*