Λέτε το επόμενο Silent Hill να χρησιμοποιεί την Fox Engine;
Λέτε το επόμενο Silent Hill να χρησιμοποιεί την Fox Engine;
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Kojima Productions
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Konami
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
9
ENTERNITY SCORE




ποια frostbite 2 ρε ΕΑ..για δες εδω μπας και κανεις και εσυ κατι...
Μα ούτως ή άλλως είχε δηλώσει ενδιαφέρον πριν λίγο καιρό για το Silent Hill, οπότε δε μου φένεται απίθανο.
Συμπαθητική η προσπάθεια της Vatra Games (r.i.p) αλλά είναι σίγουρο ότι η σειρά χρειάζεται έμπνευση
και καινοτομία σε πολύ μεγάλο βαθμό για να σταθεί ξανά στα πόδια της. Κάπου εκεί μπαίνουν οι Ιάπωνες και μας παίρνουν το μυαλό.
@ner0 καπου εκει μπαινει ο Kojima και τα κανει ολα καλοκαιρινα !
ευχομαι το επομενο να ειναι το νεο Sιlent Hill
θελω να τη δω τη μηχανη στο zoe 3 και γιατι οχι σε καποιο μελλοντικο castlevania!
Ως φανατικός του Silent HIll δε μπορώ παρά να ελπίζω...