Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ελεύθερο για μεταχειρισμένα το Wii U

Με τις συζητήσεις γύρω από τα πιθανά κλειδώματα των νέων συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας έτσι ώστε να μην μπορούν να αναπαράγουν μεταχειρισμένα games να είναι αρκετές, η Nintendo θέλησε να πάρει θέση, μιας και το Wii U είναι το πρώτο από τα next-gen consoles που θα φτάσουν στην αγορά. Ο αντιπρόεδρος του τμήματος πωλήσεων και marketing Scott Moffitt δήλωσε πως δεν υπάρχει καμία πρόθεση της Ninty να μπλοκάρει με αυτό τον τρόπο την κατηγορία των used games.



«Αναγνωρίζουμε πως πρόκειται για μία ιδιομορφία της αγοράς και θα τη σεβαστούμε απόλυτα», σημείωσε χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος του Kyoto


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    7+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Wii U
    • 7+ pegi 7+
      • 7.4 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (78)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.gr/wiiu FOLLOWERS 13 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Γιατί κάτι μου λέει ότι δεν είναι ειλικρινής η δήλωση? Γιατί κάτι μου λέει πως απλά δεν θα μπορούσε να το κάνει, μιας και δεν είναι σε θέση να θέτει τέτοιους όρους όταν κυνηγάει(?) τους hardcore?

      Από την άλλη, αν και κερδοσκοπική εταιρεία, δεν πιστεύω ότι θα το έκανε ποτέ....
      Όμως αμφιβάλλω ότι δεν θα το ήθελαν, αν δεν είχε εμπορικό κόστος(κατά το "πολιτικό κόστος")...

    • LIONHEART
    • Εγω πιστευω οτι η νιντεντο δεν ειχε προβλήματα πειρατειας ..(τουλαχιστον οχι σε τοσο βαθμο οσο η αλλοι) και ισως δεν θελει να χασει το μεριδιο της αγορας που της αναλωγει ισως ο μεγαλος νικητης να ειναι αυτη αν το χειρηστει εξυπνα και οχι κερδοσκοπικα που ονειρυοτντια οι sony και η Μicrosoft

    • overmind7
    • Φίλε chased γιατί είσαι πάντα καχύποπτος και αρνητικός σε όλα? Πραγματικά βλέπω όλα τα comments σου όλο αυτόν το καιρό και πραγματικά δεν θυμάμαι να έχεις πει κάτι θετικό για κάποιον/κάτι...



      Από εμένα ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην ninty που δείχνει ότι είναι πραγματικά μεγάλη εταιρία και δεν κάνει μικρότητες όπως sony κ ms,βάζοντας έλεγχο στα μεταχειρισμένα παιχνίδια δείχνοντας λίγο σεβασμό στον καταναλωτή που την έχει φέρει εκεί που είναι σήμερα.Μπράβο και πάλι μπράβο!

    • teras
    • Ακόμα δεν τον είδαμε και Γιάννη τον βαφτίσαμε..
      Νομίζετε ότι παίρνει τους άλλους δυο να μπλοκάρουν τα μεταχειρισμένα;
      Δεν υπάρχει περίπτωση.

    • nfs_maniac
    • Μακάρι να ισχύει... Αν κάνει η Ninty την αρχή, δύσκολα οι υπόλοιποι δύο θα επιλέξουν την συγκεκριμένη λύση καθώς είναι σίγουρο οτι θα τους γυρίσει μπουμερανγκ...

    • Chased
    • Φίλε, overmind7, έτσι έμαθα από μικρός...Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά.
      Πάντα κοιτάω πίσω από το φαίνεσθαι, γιατί ξέρω εξαρχής ότι έτσι δουλεύει ο κόσμος.
      Πολύ δυσκολεύομαι να πιστέψω πως η Nintendo μετά την πειρατεία στο Wii και ειδικά στο DS, δεν θα ήθελε να τα μπλοκάρει όλα αυτά... Πιστεύω πως είναι απλά θέμα εικόνας! Αν και δεν είμαι σίγουρος γιατί η Nintendo, όσο κερδοσκοπική και να είναι, έχει κάποιον σεβασμό στους φίλους της, οπότε μπορεί και να μην ήθελε να το κάνει...Αλλά πίσω από τα χαμόγελα και τα "χαμόγελα σε κάθε πρόσωπο" που ευαγγελίζεται η εταιρεία, κρύβονται πολλά...

      Όσο για το αν είναι next-gen που ρώτησε κάποιος φίλος, όλοι έχουμε μπερδευτεί...Η εκάστοτε generation ορίζεται από χρονικό διάστημα και όχι από γραφικά. Στην χειρότερη, ορίζεται από κάποια αλλαγή στα εκάστοτε συστήματα...Για όσους θέλουν να την ορίσουν μόνο με τα γραφικά, τότε το WiiU είναι είτε bridge-generation(αλλιώς είναι ο όρος αλλά τεσπα) είτε next-gen. Σίγουρα δεν είναι current-gen...Από τη μία έχουμε εταιρείες όπως η Ubisoft και η Gearbox να λένε για "truly next-gen" και πως θα εκπλαγούμε από την κονσόλα, από την άλλη δεν έχουμε πειστεί ακόμα...

      Πάλι πίσω σε εσένα, overmind7, νομίζω το ότι δεν έχω πει καλά λόγια καθόλου και για κανέναν είναι κάπως υπερβολικό. Έχω πει και μάλιστα για διάφορους. Αλλά τα θετικά τα λένε οι άλλοι χρήστες, γιατί να τα επαναλάβω? Εμένα με νοιάζει κυρίως η άλλη οπτική γωνία από αυτή που μας σερβίρει η κάθε εταιρεία και με νοιάζει ο άλλος άνθρωπος που θα διαβάσει, να δει και άλλα σημεία που μπορεί να μην τα πρόσεξε / σκέφτηκε.
      Κι επειδή ξέρω ότι μόλις διαβάζουμε κάτι, μας δημιουργείται ένα συναίσθημα, ανεξαρτήτου προέλευσης είδησης κλπ, δεν μου αρέσει κάτι που βλέπω ενοχλητικό να περνάει απαρατήρητο. Μου έχει τύχει να διαβάζω ένα νέο και να λέω μέσα μου «Ουάου! Τί μαμάτο που είναι αυτό? Προσκυνάω, "non-specific firm name here"!» και μόλις σκέφτομαι τι ακριβώς διάβασα και κάποιες φορές μόλις το συνδυάζω με κάποιο άλλο νέο, βρίσκω αλήθειες(ή ό,τι εγώ θεωρώ ως αλήθειες) άσχημες να λέγονται ανάμεσα στις γραμμές...Για όλα αυτά, σχολιάζω έτσι όπως σχολιάζω...

      Ελπίζω να ξεκαθαρίστηκε η θέση μου αυτή τη φορά και να μην επανερχόμαστε συνέχεια στα ίδια ερωτήματα!

      ;)

    • alex4444
    • Συμφωνω με nfs-maniac. Καλυτερα για ολους αυτο το πραγμα, ας ελπισουμε να μην τολμησουν τωρα το κλειδωμα στα μεταχειρισμενα ουτε οι υπολοιποι.

      Ο console gamer γενικα εχει αποδειξει πολλακις οτι δεν ειναι τσαμπατζης, και πως αν δει καλη προσπαθεια θα στηριξει μεχρι εκει που τον παιρνει.

      Φιλε Tanno δεν καταλαβα τι εννοεις με το blu ray στο Χ720. Η ελλειψη του σημαινει πως δε θα ναι gaming κονσολα? Γιατι θα επρεπε να ναι δεδομενο?? Εμενα με αφηνει παγερα ασυγκινητο, ειδικα απο τη στιγμη που οι χρονοι αναγνωσης του ειναι πολυ αργοι. Ας παιζει και.. κασετες.

*