
Μια καλά ενημερωμένη πηγή από το εσωτερικό της Rockstar ανέφερε στην ιστοσελίδα GameSpot πως η ανάπτυξη του νέου Grand Theft Auto συνεχίζεται κανονικά και πως η ομάδα εργάζεται σε διάφορους τομείς, όπως την ενσωμάτωση mini games. Μάλιστα, η ίδια πηγή επιβεβαιώνει πως η παραγωγή αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012. Από τις πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει δεξιά κι αριστερά, αναμένουμε δράση σε μία περιοχή που θα θυμίζει Hollywood. Η κωδική ονομασία του GTA V είναι Rush και ευελπιστούμε πως σύντομα θα έχουμε νεότερα…




It's about time...
Nice... τώρα παίζω καθυστερημένα το ΙV (αν και το είχα ξεκινήσει πολύυυυυ καιρό πίσω) και παρότι έχουν περάσει τόσα χρόνια από την κυκλοφορία του και δείχνει την ηλικία του, αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί κατέκτησε τον κόσμο.
Το δεύτερο ή το τρίτο τετράμηνο του '12, το καλό που τους θέλω...