Η Bethesda μπήκε στη λίστα των εταιριών που έχουν δεχθεί επίθεση από hackers, έχοντας ως αποτέλεσμα την απώλεια δεδομένων χρηστών. Η εταιρία δήλωσε επίσημα πως τα στοιχεία πιστωτικών καρτών δεν έφτασαν στα χέρια των επιτήδειων, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν αποφεύχθηκε για τα usernames, τα passwords και τους λογαριασμούς e-mail των χρηστών.

Όπως ήταν φυσιολογικό, η επόμενη κίνηση της Bethesda ήταν να καλέσει τους χρήστες να αλλάξουν τα στοιχεία τους, έτσι ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω δυσάρεστες καταστάσεις.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ευχομαι να πεθανουν ολοι οι χακερ με αργο και βασανιστικο θανατο.
Codemasters, Epic και τώρα Bethesda... έχουν απωθημένα? Δεν μπορούν να πάρουν τα achievements και παθαίνουν κοκομπλόκο? Άι σιχτίρ...
Ρε παιδιά όχι η Bethesda...
Δεν μπορουσαν να περιμενουν μεχρι τις 11/11/11 :P
Και ύστερα όλοι έλεγαν για την SONY, που δεν έιχε πάρει τα μέτρα της.. Όλοι την παθαίνουν δυστηχώς... μακάρι να γίνει κάτι να τους πιάσουν....