
Υπενθυμίζεται πως η Nintendo έχει δηλώσει πως δε θα δώσει φέτος κάποια αντίστοιχη συνέντευξη Τύπου, αλλά θα συμμετέχει με μικρότερης έκτασης events.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Sony επιβεβαίωσε επίσημα την ώρα έναρξης της δικής της Press Conference στο πλαίσιο της Ε3 2013.
πριν το live ριχνουμε ενα κατουρημα πρωτα.
Φαντάζομαι ότι θα είναι πάλι αργάμιση σε ώρα Ελλάδος?
Νομίζω στις 4 ώρα τα ξημερώματα ξεκινάει.
4 η ωρα το πρωι θα καουμε με sony
θα ξημερωθουμε να παμε για υπνο με sony.
Μα καλά για αρχές του μήνα ή μέσα στον μήνα δεν ήταν να γίνει η παρουσίαση?