Οι IceFrog και Valve που έχουν την ευθύνη για την ανάπτυξη του DotA 2 έχουν αρχίσει να… τρέχουν, ετοιμάζοντας το νέο τίτλο του franchise σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Η εξέλιξη αυτή ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσα από ένα post του πρώτου στο επίσημο blog της δεύτερης, όπου και τονίζεται πως «η ιδέα του να καθυστερήσει ο τίτλος πάνω από χρόνο ήταν χαζή. Το αρχικό μας πλάνο ήταν να ξοδέψουμε πάνω από ένα χρόνο για τη beta, προσθέτοντας νέα χαρακτηριστικά και μεγαλώνοντας τον αριθμό των ηρώων που θα προσφέρονται».

Σημειώνεται ακόμη δε πως «το feedback που έχουμε από το κοινό μας είναι πως ο κόσμος θέλει απλά να παίξει τον τίτλο και όχι να δει άπειρο νέο περιεχόμενο. Έτσι αποφασίσαμε να αλλάξουμε τα πλάνα μας. Πλέον, έχουμε ως στόχο να πάρουμε την τρέχουσα έκδοση του DotA 2 και να την ετοιμάσουμε για κυκλοφορία όσο πιο σύντομα γίνεται. Έχουμε ακόμη ορισμένη δουλειά να κάνουμε σε ορισμένους τομείς και γι’ αυτό η beta θα παραμείνει μόνο προσβάσιμη σε ελάχιστους παίκτες».
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Συν το ότι το Dominion στο League of Legends έχει ήδη ξεκινήσει...Η νέα DotA θα πρέπει να είναι ΠΟΛΥ καλή για να σταθεί.
Ακριβώς,το dominion έχει ξεκινήσει και το lol δε νομίζω να χάσει έτσι εύκολα την πρωτιά,είναι και free και ο μόνος λόγος ίσως που θα παίξει κανείς dota2 ειναι γιατί θα θελήσει ίσως καλύτερη community και ίσως για να το παίξει imba παλιος κ pro και έτσι...
Παυλο, ο icefrog δεν ειναι εταιρια, ειναι ανθρωπος :)
Διορθώθηκε! :P