Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επιστρέφει το Baldur’s Gate

Φαίνεται πως τα πρώην στελέχη της BioWare που εργάζονται πλέον στην Beamdog αποφάσισαν να αναστήσουν το franchise Baldur’s Gate και έτσι ανανέωσαν το επίσημο site της παραγωγής που βρίσκεται εδώ. Στην σελίδα υπάρχει πλέον ένα νέο λογότυπο και μας αναγκάζει να ταξιδέψουμε πίσω στο παρελθόν για να θυμηθούμε την τελευταία φορά που είδαμε τίτλο της σειράς. Ήταν το 2004 και το Baldur’s Gate: Dark Alliance II για συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας.



Η Beamdog βρίσκεται και πίσω από την επανεμφάνιση του MDK με το MDK 2 HD, το review μας για το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Μάλιστα, όσοι ανέλυσαν τον κώδικα του site σημειώνουν φράσεις που σίγουρα συνδέονται με το παρελθόν και την ιστορία της σειράς.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Baldur’s Gate Enhanced Edition
    • 18+ pegi 18+
      • 7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (40)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://baldursgate.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dimcar
    • α, καλά, τότε το BG2 ήθελε 200-300 ώρες και σαν φοιτητής, τις είχα... αλλά το ξαναπέρναγα ένα χεράκι, ακόμα και τώρα που ο χρόνος δεν υπάρχει.. μιλάμε για παιχνίδι 5CD χωρίς 3D γραφικά!!! έπος λέω!

    • Plisken
    • Το Diablo ειπαμε θα βγει το τριμηνο Απριλιου-Ιουνιου be patient. Τωρα οσο αφορα το BG εμενα δεν μου αρεσε ποτε. Το μια βαραει ο ενας,μια ο αλλος ειναι,συγχωρεστε με, το πιο ηλιθιο playstyle που εχω δει ποτε σε παιχνιδι. Αποψη μου.

      Χαιρομαι βεβαια που το βγαζουν ξανα διοτι ξερω παρα πολλα ατομα που θα πεθανουν απο χαρα :-)

    • ASIMODRAKOS
    • εμενα δε μου αρεσει ..και ολα αυτα στο ειδοσ τουσ...αλλα μπταωο τουσ γιατι γενικα ειναι ωραιο παιχνιδι

*