
Οι χρήστες θα μπορούν να αλλάξουν την οθόνη boot, ενώ και o Internet Explorer 11 θα είναι πλέον μέσα στο πακέτο των αρχείων. Αναμένουμε…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
H Microsoft έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά αλλαγών που θα έρθουν με τη διάθεση των Windows 8.1 στις 26 Ιουνίου, δωρεάν για όλους τους κατόχους άδειας για τη νεότερη έκδοση του λειτουργικού.
To start button στην ουσια θα σε πηγαινει στο metro. Αντε γεια και παλι αχρηστο ειναι
Ευτυχώς η Microsoft άκουσε το feedback
Εμένα προσωπικά δε με έχουν συγκινήσει τα windows 8 και καλύπτομαι πλήρως με τα 7 οπότε...
Ωραία ... θα σταματήσει να με παίρνει τηλ. στη δουλειά η γυναίκα γιατί δε βρίσκει το Skype!!!
Να έλειπε μόνο το Start button καλά θα ήταν... Βρε Win7 ή XP και ξερό ψωμί!
Το καλυτερο λειτουργικο που εχει βγαλει ποτε η ΜΣ, θα γινει ακομα πιο τουμπανο.
Και οχι, δεν χρειαζεται το Start button και ευτυχως δεν θα ειναι μονιμο. Θα μπορουμε να το ξηλωσουμε οσοι δεν το χρειαζομαστε κατω στην μπαρα.
Δεν εχει κανενα νοημα. Το προβλημα για τους περισσοτερους δεν ειναι η ελλειψη του start button αλλα του start menu. Πραγματικα δεν εχω δει πιο ανοργανωτο menu απο το start screen των 8. Το λειτουργικο δεν ειναι καθολου κακο, με λιγο rainmeter και με docking φτιαχνεται.
πολυ ωραια