Η Nintendo θα προσφέρει στους φίλους της (και στους δημοσιογράφους που δε θα βρεθούν στο Los Angeles) την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά την ιδιαίτερα αναμενόμενη Press Conference που θα παραχωρήσει στο πλαίσιο της Ε3, μέσα από την ειδική ιστοσελίδα e3.nintendo.com. Συγκεκριμένα, το απόγευμα της Τρίτης (για την Ελλάδα και την Ευρώπη), η ιαπωνική εταιρία θα ανοίξει τα χαρτιά της και θα αποκαλύψει όλες τις λεπτομέρειες για το επόμενο σύστημα.

Στη συνέχεια, η ιαπωνική εταιρία υπόσχεται να προσφέρει μέσω της ιστοσελίδας περισσότερες πληροφορίες για όλες τις ανακοινώσεις, καθώς και έξτρα υλικό, όπως συνεντεύξεις. Το Enternity θα βρίσκεται στις 7 Ιουνίου και στο Nokia Theatre και θα καλύψει δημοσιογραφικά την παρουσίαση, όπως και όλες τις υπόλοιπες εξελίξεις της Ε3.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Πανεμορφα... θα δουμε και Νιντυ μετα απο ΜΣ! Η Σονυ εβγαλε καποιο σαιτ να παρακολουθησουμε την δικια τους conference? (Λες να φοβονται μην το χακαρουν live?)
Για να δούμε, ανυπομονώ να δω την παρουσίαση της Ninty :>
ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ
Πολύ ωραία νέα. Αρκεί να μην δουλεύω εκίνη την ημέρα και καταφέρω και δω το Live!!!
χαλαρα η πιο πολυαναμενομενη conference της E3!!! και ας λεει το poll ότι θελει! όταν εχεις παρουσιαση νεας κονσολας το hype βαραει κοκκινο ανεξαρτητως εταιρειας guys...
Συμφωνώ με τον Bahamut zero απόλυτα!