H Electronic Arts συνέχισε τις ανακοινώσεις μετά την χθεσινοβραδινή αποκάλυψη για το νέο Need for Speed που θα κυκλοφορήσει με τον υπότιτλο The Run. Συγκεκριμένα, η ομάδα ανάπτυξης θα είναι η Black Box, η μηχανή γραφικών που θα χρησιμοποιηθεί η Frostbite 2 της DICE, ενώ οι παίκτες θα κληθούν να ταξιδέψουν κατά μήκος της Αμερικής από τη Νέα Υόρκη ως το Σαν Φρανσίσκο, συμμετέχοντας σε παράνομους αγώνες.

Το The Run θα υποστηρίζεται ακόμη από το μηχανισμό Autolog, ενώ η κυκλοφορία του αναμένεται στις 17 Νοεμβρίου στην αγορά της Ευρώπης σε PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii και Nintendo 3DS. Περισσότερες πληροφορίες (και κατά πάσα πιθανότητα ένα hands-on session) θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε κατά τη διάρκεια της Ε3.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Frostbite 2 σε NFS; :Ο
Μονο και μονο με την μηχανη γραφικων της DICE καταλαβαινεις ο ιδιος πως θα γινεται χαμος στο παιχνιδι. Καταστρεψιμα περιβαλλοντα κτλ. "Μοιαζει" με sequel του πολυαγαπημενου Most Wanted.
polu wraia!!!!!
Ακουω Frostbite 2 και ανατριχιαζω :P
Bring it on!!!
Wow.Frostbite 2=αυτοκίνητα κομμάτια και γραφικάρες.Βέβαια το τι θα πούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ξέρω αν δουν τα αμάξια τους έτσι.Περιμένω να δω πως θα καταφέρουν να πάρουν licences.
κ αλλο nfs ?ποσο αρμεγμα πια?δεκα nfs του χρονο
Πολύ ωραία! Κάτι μου λέει πως θα ξεπεράσει το Hot Pursuit! Frostbite 2 FTW! :D
@ torico
Το προηγουμενο NFS βγηκε στις 19 Νοεμβριου και ηταν το Hot Pursuit. Εσυ λογικα θα εννοεις το Shift 2 το οποιο ειναι τελειως ασχετο με τη σειρα NFS. Δεν μπορω να καταλαβω το "κι αλλο nfs;!!!". Καθε χρονο θα εχεις ενα NFS τιτλο και λογικα ενα Shift 2 (εκτος και αν αυτο το κανουν ανα δυο χρονια).
Chills and Hype all over me! :) Απλά οργιάζει η φαντασία με το τί θα κάνουν με τη FB2!!!!
Πωπωπω...Και μόνο που φαντάζομαι τα μοντέλα καταστροφών της μηχανής γραφικών σε συνδιασμό με NFS και την 50ara 3d Samsung ... ΟΝΕΙΡΩΞΗ :P
Πανικος δλδ... αυτα ειναι!!!
Frostbite 2? :O
Να και μια ιδέα που θα τους βγει σε καλό... σε πολύ καλό! Για να δούμε!
P.S.: Ψήθηκα άγρια να κάνω πάλι install το Split Second :D
Απλά έλεος σε λιγότερο από 12 μήνες έχουμε Hot pursuit , Shift , Shift 2.............Αν ήταν πρόβατο δεν θα σταματούσε το βέλαγμα από το άρμεγμα που έχει πέσει........
Άντε και του χρόνο 4 τα NFS ανά έτος.......
Xειροτερα και απο το call of duty καταντησανε...
Όσο για το σχόλειο του Deathracer2009 να το ψάχνεις λιγάκι πριν γράψεις...τα Shift είναι και αυτά Need for speed φίλαράκι .....
http://shift.needforspeed.com/uk
http://www.needforspeed.com/shift2unleashed/landing/autolog
Καλύτερα όταν δεν ξέρουμε να χρησιμοποιούμε λιγάκι το Internet παρά να γράφουμε ότι μας κατέβει.