
Συμπληρώνει δε στα της Ε3 πως «όσον αφορά στο E3 show, θα διοργανώσουμε δύο μικρότερα events την Τρίτη το πρωί πριν ανοίξουν οι πόρτες του εκθεσιακού κέντρου. Το ένα θα αφορά τον Τύπο και το άλλο τους συνεργάτες μας. Έχουμε ένα ισχυρό line-up με τα αγαπημένα μας franchises και περιμένουμε τους επαγγελματίες να έρθουν να τα δουν από κοντά. Συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε νέους τρόπους επικοινωνίας των τίτλων μας απευθείας στους παίκτες και θα έχουμε περισσότερα να πούμε μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Και πάλι δεν με γεμίζει αυτή η ανακοίνωση,θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει τελικά.
δεν ξεκαθαριζουν το τοπιο ομως............................
οπως λεει και η ειδηση "προσπαθεί να «μαζέψει» η Nintendo"
Δε μαζεψε και τιποτε. Ξεκαθαρισε στο αγοραστικο κοινο: Nothing to see here. Εχει παρει τη γραμμη της και δεν αλλαζει.
μα για αυτο ξεκαθαριζει για να μαζεψει ..τα τοσα αρνητικα πανω της που μονο η νιτεντο ξερει πως το εχει καταφερει.