Η THQ προχώρησε σε επίσημη τοποθέτηση σχετικά με τα όσα κυκλοφόρησαν και γράφτηκαν από το βράδυ της Κυριακής κι έπειτα. Συγκεκριμένα, σημειώνει πως δε θα αποσύρει όλες τις κυκλοφορίες του 2014, ενώ θα ακυρώσει και το επερχόμενο MMO Warhammer. Ο γνωστός publisher σημειώνει πως «δεν έχουμε πάρει απόφαση για ακύρωση του line-up μας για το 2014 και ιδιαίτερα καμία απόφαση για το προγραμματισμένο MMO μας».

Συμπλήρωσε δε πως «παίρνουμε αποφάσεις σχετικά με το μέλλον μας, έτσι ώστε η θέση της εταιρίας να συνεχίσει να υφίσταται στην αγορά. Είμαστε δε χαρούμε να ανακοινώσουμε πως το Saints Row: The Third κατάφερε να πετύχει πωλήσεις τριπλάσιες από το δεύτερο τίτλο της σειράς. Σύμφωνα με την NPD, η THQ βρέθηκε στην 5η θέση των publishers και στην 4η των third parties, με ανάπτυξη 18%, την ώρα που η αγορά κινήθηκε μόλις στο 6%».
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
To ( ακομη ) δεν μου αρεσε . Ξερεις κατι Παυλο ;
Ελπίζω να μην κλείσει η THQ. Το SR3 έκανε πάρα πολύ καλές πωλήσεις και το άξιζε. Ελπίζω να καλύτερο νέα στο μέλλον. Έρχεται και ένα Daksiders 2...
Όντως θα ήταν κρίμα, μιας κι έχει δείξει σημάδια αναδιάθρωσης και εύστοχων επενδύσεων το τελευταίο διάστημα. Για του λόγου το αληθές, αν κοιτάξει κανείς τους πρόσφατους τίτλους της, θα δει πως αρκετοί από αυτούς κατάφεραν να διαπρέψουν (βλ. Saints Row: The Third, Metro 2033, Darksiders, de Blog 2, τα expansions του Dawn of War II, καθώς και το Space Marine).
Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι αναμένονται και δύο projects μεγαθήρια. Η τριλογία inSANE του Guillermo del Toro από τη μία, και το project που κάνει directing ο Patrice Desilets -δημιουργός του Assassin's Creed- από την άλλη.
Το θεμα ειναι πως εφτασαν τοτε εδω. Διοτι δεν γινεται τα παιχνιδια σου να πουλανε και εσυ να πεφτεις. Μηπως εχουμε ν ακανουμε με σπαταλες και αλλα ωραια?
Γιατί το γρουσουζεύεις βρε αδερφέ?
Καλούτσικοι είναι,άσ'τους να υπάρχουν!